خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

باید از برداشت بی‌رویه جنگل و قطع درختان و قاچاق آن جلوگیری شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۹۵۴

فرماندار آستارا گفت: باید از برداشت بی‌رویه جنگل و قطع درختان و قاچاق آن جلوگیری شود .

به گزارش ایلنا از آستارا، حسن رستم زاد فرماندار آستارا در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید از برداشت بی‌رویه جنگل و قطع درختان و قاچاق آن جلوگیری شود.

فرماندار بندر آستارا افزود: انتظار می‌رود سازمان مراتع و جنگل‌ها به منظور جلوگیری از برداشت بی‌رویه و قطع درختان و قاچاق آنها، پاسگاه‌های یگان حفاظت از منابع طبیعی را در مرز مشترک بین استان های گیلان و اردبیل به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی سودجویان تقویت و تجهیز کند.

وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق بر امر قاچاق اظهار داشت: از شبکه بهداشت و درمان و گمرک انتظار داریم نظارت جدی بر خروج کالاها داشته باشند و اقدامات و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خواست از طریق صدا و سیما،خبرگزاری‌ها و مطبوعات محلی قوانین مربوط به قاچاق ارز و کالا را برای مردم بیان کنند.

وی همچنین بر اهمیت رسانه ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و بر توجه بیشتر دستگاه های متولی به بهره مندی از این ظرفیت تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز