خبرگزاری کار ایران

انتخاب رئیس جدید هیات مدیره ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۵۷۲

در جلسه هیات مدیره ذوب آهن رئیس جدید هیات مدیره انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه در جلسه هیات مدیره که در فضایی صمیمانه برگزار گردید با رای اعضای هیات مدیره ، محمد علی عباسی بعنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی  ذوب آهن انتخاب گردید واز خدمات شایسته و خالصانه مهندس شاهرخ شهنازی در طول تصدی ریاست هیات مدیره تشکرو قدردانی گردید.

همچنین در این جلسه اقای پیمان صداقت نیا بعنوان نایب رئیس ، احمدجمشیدی بعنوان سخنگو و  محمدمختاری معاون مالی و اداری باشگاه بعنوان دبیر هیات مدیره انتخاب و از خدمات سرکارخانم رحیمی دبیر سابق هیات مدیره تشکرو قدردانی گردید.

در ادامه این جلسه که با حضور سعید آذری مدیرعامل باشگاه برگزار گردید ضمن قدردانی از نتایج خوب و شایسته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، عملکرد تیم در مسابقه با تیم الزوراء عراق و شرایط میزبانی تیم عراقی بررسی و در خصوص مسابقه اینده تیم فوتبال ذوب آهن با تیم النصر عربستان تصمیماتی اتخاذگردید.

از دیگر مواردی که در این جلسه ۳ ساعته مورد بررسی قرارگرفت بودجه سال اینده باشگاه بود. محمد علی عباسی، سعید آذری ،  برشان ، پیمان صداقت نیا ، جوادمحمدی در جلسه حضور داشتند و احمد جمشیدی بدلیل حضور در مراسم شهید مهدی جمشیدی در جلسه حضور ندشت.

 جلسه هیات مدیره با صلوات برمحمد وال محمد (ص)  وآرزوی موفقیت روزافزون برای باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن ایران  پایان یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز