خبرگزاری کار ایران

حسن زاده: 20 میلیون نفر دیدند که اوت نشده است / فوتبال ما با این قضاوت‌ها خراب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۳۲۸

پیشکسوت استقلال گفت: نمی دانم چرا اشتباهات همیشه به این شکل است و باید به ضرر استقلال باشد؟ سرنوشت لیگ را داوران رقم زدند. چه کسی الان جوابگو است؟ مطمئنا کمیته داوران علیه داوران حرف نمی زند اما همه مشاهده می کنند که چه خبر است.

رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: استقلال نمایش خوبی به ویژه در نیمه دوم داشت. استقلال بازی را اندکی با استرس آغاز کرد زیرا می خواست برنده باشد و این موضوع روی روند کار گروهی تاثیر داشت. تیم تغییراتی نیز داشت و با گذشت زمان بهتر شدیم. در بین دو نیمه با صحبت های کادرفنی و دیگر نتایج شرایط تغییر کرد و بازیکنان هجومی تر بازی کردند و شرایط بهتر شد.

وی ادامه داد: قائدی در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و اکثر پاس ها رو به جلو بود و کارهای ترکیبی به خوبی انجام شد و به نتیجه نیز رسیدیم و توپ به تیرک خورد و دروازه بان حریف چند مهار داشت. گل سالم نیز به ثمر رسید اما داور به اشتباه اوت گرفت. تیم در نیمه دوم تیم جنگندگی بالایی داشت و روحیه خوبی در تیم دیدیم. 

حسن زاده در ادامه درباره اشتباهات داوری اضافه کرد: نمی دانم چرا اشتباهات همیشه به این شکل است و باید به ضرر استقلال باشد؟ سرنوشت لیگ را داوران رقم زدند. چه کسی الان جوابگو است؟ مطمئنا کمیته داوران علیه داوران حرف نمی زند اما همه مشاهده می کنند که چه خبر است. کل فدراسیون 100 نفر است و می گوید توپ اوت شده اما 20 میلیون نفر دیدند که اوت نشده است.

پیشکسوت استقلال در ادامه اضافه کرد: اشتباهات داوری همیشه در مسابقات وجود دارد و از var استفاده می کنند تا اشتباهات کنترل شود اما در فوتبال ما این اتفاق رخ نمی دهد. داور پشت دروازه از یک متری بر توپ و قائدی اشراف دارد و اوت را نمی بیند اما داور از 40 متری اوت را دیده است. این برای داوری ما بد است و فوتبال ما با این قضاوت ها خراب می شود.

او با انتقاد از چینش داوران تصریح کرد: مگر نمی گویند بازی ها حساس است و باید داور قوی قضاوت کند پس چرا از داوران برتر لیگ استفاده نشده است. متاسفانه کار از کار گذشته است اما برای یک مربی جوان مانند مجیدی حیف است. این برد برای استقلال خیلی مهم بود و می توانست استقلال را به قهرمانی امیدوار کند و شانس تیم را بالا ببرد.

وی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: متاسفانه داوران ما جرات ندارند اشتباه را قبول کنند و خیلی راحت می گویند توپ اوت شده و همه چیز را به مسخره گرفته اند و جوابشان تنها همین است. فوتبال ایران با هواداران زنده است و وقتی هواداران نیایند، مانند کشورهای دیگر می شویم که هوادار ندارد. با این روند مسابقات ما نیز هواداران را از دست می دهیم و آنها دلسرد می شوند و جذابیت فوتبال ما کم خواهد شد. واقعا نمی دانم چه چیزی می شود گفت. وقتی اشتباهات زیاد می شود، انگیزه ها کم می شود و دیگران مسابقات را رها می کنند و در دراز مدت اتفاقات بدی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز