خبرگزاری کار ایران

فریبا: اگر نیمی از اشتباهات داوری برگردد، استقلال قهرمان لیگ است / تا چه زمانی باید فوتبال ما جهان سومی باشد؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۲۳۴

عضو کمیته فنی استقلال تهران درباره تساوی مقابل صنعت نفت گفت: داوران انگیزه ندارند که خود را به روز بکنند و باید خرج زندگی خود را در بیاورند. جامعه داوری مظلوم است و گرفتاری دارد و لطمه آن را بیشتر از همه استقلال دید و البته قطعا تیم های دیگری نیز ضرر کردند.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار با نفت آبادان به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: ما تعدادی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و چند بازیکن دیگر در ترکیب ما حضور نداشتند و عدم حضور آنها کاملا تاثیر گذار است. منشا نیز به تازگی برگشته بود و خوشحالم که به روح الله باقری اعتماد شد. با حضور او استقلال متفاوت بازی کرد و توانست چند موقعیت بزند. استقلال یک گل درست زد و اما گل تیم را نگرفتند. حریف نیز یکی دو موقعیت داشت که حسینی آن را به خوبی مهار کرد.

وی ادامه داد: اگر یک گل می زدیم، داستان فرق می کرد و شانس برای قهرمانی افزایش پیدا می کرد اما گل سالم ما را داور ندید. به غیر از این مسابقه بازی پدیده نیز گل سالم ما را نگرفتند، برابر ذوب آهن در هفته دوم گل سالم ما را نگرفتند و تعداد زیادی از اشتباهات که در هفته های اخیر رخ داد و اگر نیمی از اشتباهات داوری برگردد، استقلال قهرمان لیگ است. متاسفانه باید بگویم داوران قهرمانی را از استقلال گرفتند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: من هیچ زمان درباره داوری در هیچ مقطعی صحبت نکردم. در زمان بازیگری و مربی گری همیشه احترام گذاشتم و گفتم در فوتبالی که پول بی حساب و کتاب رد و بدل می شود، سهم داوران صفر است. داوران انگیزه ندارند که خود را به روز بکنند و باید خرج زندگی خود را در بیاورند. جامعه داوری مظلوم است و گرفتاری دارد و لطمه آن را بیشتر از همه استقلال دید و البته قطعا تیم های دیگری نیز ضرر کردند. اگر امتیاز های ما را می دادند شرایط جدول به این شکل نبود.

فریبا در ادامه درباره عدم استفاده از تکنولوژی در داوری ایران بیان کرد: اگر VAR در فوتبال ما حضور داشت، شرایط این چنین نبود. بازی های زیادی در فوتبال دنیا وجود دارد که نقش این تکنولوژی را دیدید. فدراسیون باید این ابزار را بیاورد. تا چه زمانی باید فوتبال ما جهان سومی باشد؟ تکنولوژی به ورزش کمک می کند و حق فوتبال ما است که این ابزار را داشته باشد. باید این مسائل سخت افزاری آماده شود و با وجود این ابزار حق کسی ضایع نمی شود و فوتبال نیز زیر سوال نمی رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز