خبرگزاری کار ایران

کمیته انضباطی باشگاه‌ها برای اخطارهای غیرفوتبالی جریمه در نظر بگیرند

فریبا: شفر قدر فرشید اسماعیلی را بداند/ سبک بازی منشا در استقلال بهتر از پرسپولیس خواهد بود / ایسما به زمان نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۹۱۵

عضو کمیته فنی استقلال تهران می‌گوید اعتراض‌های پیاپی به تصمیمات داوری در زمین فوتبال فراگیر شده و باشگاه‌‎ها برای جلوگیری از آن می‌توانند جرایمی را در نظر بگیرند.

بهتاش فریبا در گفت و گو با ایلنا درباره اولین برتری استقلال تهران در نیم فصل دوم اظهار داشت: تیمی که چهار مرتبه گلزنی می‌کند قطعا تیم خوبی است. شرایط رفته رفته برای استقلال بهتر می‌شود و در ادامه نتایج پایان نیم فصل اول حالا بازیکنان جدید هم اضافه شدند. خوشبختانه تعویض‌هایی که انجام شد هر دو گلزن شدند که این بسیار خوب بود.

او ادامه داد: چهار نکته در بازی مقابل پیکان از سوی استقلال حائز اهمیت بود: 1- شفر قدر فرشید اسماعیلی را بداند 2- خیلی خوشحالم که تبریزی موفق به گلزنی شد و طلسم شکنی کرد. 3- باشگاه باید جرایمی برای اخطارهای غیرفوتبالی در نظر بگیرد و در اجرای آن خیلی سخت و جدی برخورد کند. دانشگر و فرشید باقری در این بازی اینگونه اخطار گرفتند و بازی را از دست دادند.

فریبا افزود: از نظر من هم داوران باید دقت بیشتری داشته باشند، ما با اعتراض کردن در تیم ملی ضربه خوردیم، همچنین کمیته انضباطی هم دقت کند. همه باید این سخت گیری را داشته باشند تا اعتراض‌های بی مورد که مربوط به همه تیم‌هاست کم شود هر بازی که نگاه می‌کنم با هر سوت داور شش بازیکن به او معترض می‌شوند و این خیلی بد است. نکته چهارم اینکه پرکردن جای خالی فرشید باقری خیلی می‌تواند به استقلال ضربه بزند. تراکتورسازی در خط میانی نقطه قوت دارد.

فریبا درخصوص گلزنی ایسما گفت: او نشان داد که باهوش است اما قضاوت کردن در مورد اینکه چه مقدار می‌تواند به استقلال کمک کند نیاز به زمان دارد.

عضو کمیته فنی استقلال درباره پیوستن گادوین منشا به از پرسپولیس به استقلال گفت: در مخیلات ما نمی‌گنجید که یک بازیکن با این سرعت بین این دو تیم جابجا شود. منشا بازیکن بسیار توانمندی است و شاید مدل فوتبال او بیشتر به استقلال بخورد. سیستمی که پرسپولیس بازی می‌کند و ما بازی می‌کنیم جدا است و تفاوت دارد. به نظرم منشا فوتبالش بیشتر به استقلال می‌خورد تا پرسپولیس. تمام مربیان دنیا بازیکنانی را انتخاب می‌کنند که به سیستم‌شان بخورد اینکه برانکو منشا را نخواسته نمی‌تواند رو این حساب باشد که منشا بازیکن ضعیفی است. یک زمان است بهترین بازیکن انگلیس باشد اما مثلا در ترکیب گواردیولا نماند چون به سبک آن سازگاری ندارد. در فوتبال ایران امیرقلعه نویی همیشه بازیکنانی دارد که با سبک خودش آشنایی دارند. منشا می‌تواند خیلی به استقلال کمک کند.

فریبا درباره شانس استقلال تهران برای رسیدن به صدر جدول رده بندی گفت: چهار هفته مانده بود به پایان نیم فصل گفتم اگر 12 امتیاز کسب کنیم و قبل از نیم فصل دوم گفتم اگر سه بازی نیم فصل را کسب کند قطعا شانس اول قهرمانی است. الان دو بازی دیگر پیش رو دارد. برای این گفته دلیل هم دارم. وقتی امتیازات نزدیک می‌شود، بازی‌های آخر تعیین کننده است. سه چهار بازی آخر استقلال روی کاغذ آسان‌تر از سایر رقبا است. اگر استقلال بتواند فاصله امتیازی‌اش را کم کرده و تا انتهای فصل حفظ کند آن زمان می‌تواند به قهرمانی فکر کند.

مربی سابق استقلال درباره اینکه خرید آیاندا پاتوسی چه مقدار می‌تواند به این تیم کمک کند، گفت: راجع به این بازیکن اطلاع کامل ندارم، من چند هایلایت از او دیدم که اگر هایلایت‌های دوران بازی خودم را بگذارم از او بهترم. به نظرم می‌تواند کمک بکند و در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند در بازی‌های فشرده کمک حال تیم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز