خبرگزاری کار ایران

معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۸۶

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: با برگزاری تور آشناسازی ویژه توراپراتورها و فعالان صنعت گردشگری کشورچین‌، آشنایی با جاذبه‌های گردشگری شش استان کشور محقق شد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم لاریجانی (مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری) با اشاره به معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به توراپراتورهای چینی، گفت: با توجه به اینکه برگزاری تورهای آشناسازی با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور در حوزه مقاصد و تأسیسات مربوطه، یکی از وظایف دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری به شمار می‌آید؛ از این رو در گام نخست میزبانی از ۸ نفر تور اپراتور و فعالین صنعت گردشگری کشور چین انجام گرفته است و این برنامه تا پایان سال تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کشور چین از اولویت‌های نخست بازارهای هدف ایران به شمار می‌آید؛ افزود: آشنایی فعالین صنعت گردشگری چین با ظرفیت‌های استان‌های تهران، اصفهان، یزد، فارس و آذربایجان‌شرقی تأثیر بسیاری در ادامه ارتباطات دو کشور در حوزه گردشگری خواهد داشت.

لاریجانی ادامه داد: در سال گذشته، یازده گروه تور آشناسازی شامل ۱۹۴ نفر عامل تور اپراتور، وبلاگ نویس، خبرنگار، مجری رادیو تلویزیون، افراد مرجع و اثرگذار از کشورهای مختلف بازار هدف، از استان‌های مختلف کشور بازدید کردند و با ظرفیت‌های ایران آشنا شدند. همچنین در نظر داریم در سال ۹۸ نیز این اقدام را با قدرت بیشتری دنبال کنیم؛ از این رو در اردیبهشت ماه جاری به مدت ۱۱ روز، میزبان گروهی از کشور چین بوده‌ایم و شرکت "حامی گشت البرز" نیز مسئولیت اجرایی این تور آشناسازی را به عهده داشته است.

وی درباره برنامه سفر تورآشناسازی ویژه چینی‌ها توضیح داد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران شامل: کاخ گلستان، موزه فرش، موزه سرامیک، موزه جواهرات، کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد و برج آزادی، شهر کاشان: خانه طباطبایی‌ها، باغ فین، گشت کویر، ابیانه، شهر اصفهان: کلیسای وانک، عالی قاپو، مسجد جامع نقش جهان، مسجد شیخ لطف‌الله، چهلستون و بازار اصفهان، شهر یزد: آتشکده، مسجد جامع، موزه آب، خانه لاری‌ها، شهر شیراز: تخت جمشید، پاسارگاد، بازار ارگ کریمخانی، باغ ارم، مسجد نصیر و آرامگاه حافظ، شهر تبریز: کندوان، مسجد کبود، موزه آذربایجان، ایل گلی و بازار تبریز در برنامه سفر این تور قرار داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز