خبرگزاری کار ایران

سرجیو: تساوی با استقلال عادلانه بود / هر وقت بخواهند می‌روم

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۰۲۴

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: تمام تمرکز من روی دیدار آینده است و من می‌خواهم روی آن بازی تمرکز کنم. در کل فصل بسیار سختی را گذراندیم، من همیشه به مدیرعامل باشگاه گفته ام هر وقت که او بخواهد از اینجا می‌روم، خیلی خوشحالم که او به من وقت زیادی داد.

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو در نشست خبری پس از تساوی مقابل استقلال تهران گفت: در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و بهتر از استقلال بودیم، در نیمه دوم استقلال بهتر از تیم ما بازی کرد ولی در کل بازی را کنترل کردیم. می‌دانستیم استقلال تیم بسیار خوبی است، من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی قابل قبولی انجام دادند.

سرجیو در واکنش به این سوال که طاهری مدعی شده بازی در کل در اختیار استقلال بود، گفت: من به نظر او احترام می‌گذارم ولی در نیمه اول بازی در اختیار ما بود. ما در نیمه دوم سعی کردیم بازیکنان تازه نفس را به زمین بفرستیم، باید قبول کنیم نتیجه بازی عادلانه بود. سعی ما این بود که با بازیکنان تازه نفس نتیجه را عوض کنیم ولی شانس بزرگی را ایجاد نکردیم.

وی در خصوص اینکه طاهری گل استقلال را صحیح می‌دانست گفت: من هنوز صحنه را ندیدیم، نمی‌توانم در مورد آن صحنه نظر بدهم ولی از آن فاصله که من داشتم ممکن است اظهار نظر من صادقانه نباشد. قطعا تلویزیون می‌تواند نشان بدهد که این گل درست بود یا خیر.

سرجیو در خصوص اینکه با خروج طالب ریکانی ورق به سود استقلال برگشت گفت: با شما موافق هستم، تا زمانی که ریکانی در زمین بود اختیار بازی را در اختیار داشتیم ولی من دیدم که او خسته است و به همین دلیل او را از زمین بیرون کشیدم.

وی در خصوص آینده خودش گفت: هیچکس از آینده خودش خبر ندارد، در واقع آینده یک مربی همین الان است که با شما حرف می‌زنم. یک بازی دیگر باقی مانده و تمام تمرکز من روی دیدار آینده است و من می‌خواهم روی آن بازی تمرکز کنم. در کل فصل بسیار سختی را گذراندیم، من همیشه به مدیرعامل باشگاه گفته ام هر وقت که او بخواهد از اینجا می‌روم، خیلی خوشحالم که او به من وقت زیادی داد و در مقابل نظرات و دیدگاه های زیاد از من حمایت کرد، خوشحالم که در نهایت نتایج مورد نظرمان را کسب کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز