خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در جلسه هیات اجرایی :

وضیعت معیشتی کارگران و بازنشستگان مناسب نیست

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۹۴۷

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در جلسه هیات اجرایی گفت:وضیعت معیشتی کارگران و بازنشستگان مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی در مراسم افطار دهی و جلسه هیات اجرایی خانه کارگر استان مازندران  که در خانه کارگر شهرستان قائم شهر برگزار شد،ضمن قبولی طاعات و عبادات همکاران،گفت: خدا را شاکریم که امسال هم توفیق  خدمت به کارگران و بازنشستگان به بنده و همکارانم نصیبمان شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام گزارشی از عملکرد تشکیلات شعب خانه کارگر استان،اظهار کرد:متاسفانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه فشار های زیادی را از نظر معیشتی بر کارگران و بازنشستگان وارد کرده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد با  ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر برای خانواده های کارگری و بازنشستگی  ذره ای از این فشارهای اقتصادی را کم کنیم.

دریابیگی با  مهم شمردن انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری برای تشکلات کارگری و بازنشستگی،گفت: اولویت تشکلات کارگری با کارگران است و باید تلاش کرد کاندیداهای مورد حمایت تشکلات ،حامیان کارگران و بازنشستگان باشد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران در  پایان ضمن تشکر از اعضای ستاد هفته کارگر مازندران از زحمات اعضا تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز