خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر شیراز خبر داد:

عذرخواهی رئیس شورا از شهروندان شیرازی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۸۷۳

سخنگوی شورای شهر شیراز از پذیرش عذرخواهی رئیس این شورا خبر داد‌ و گفت: در پی اتفاقات روی داده در جلسه علنی تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه شورای شهر شیراز رئیس شورای شهر شیراز رسما از شهروندان معذرت خواهی کرد و مورد قبول اعضا نیز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا نواب قائدی ظهر شنبه در پایان جلسه غیرعلنی چهارساعته امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت که به منظور بررسی اظهارات رئیس شورای شهر در جلسه علنی چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت برگزارشده بود، در جمع خبرنگاران گفت: آقای دستغیب در جلسه امروز عذرخواهی رسمی به صورت تصویری انجام دادند و با توجه به عذرخواهی قبلی ایشان، اعضای شورای شهر این عذرخواهی را از ایشان پذیرفتند که ملاک عمل باشد.

سخنگوی شورای شهر شیراز اضافه کرد: با توجه به اینکه مدت کوتاهی تا پایان دوره هیأت رئیسه مانده، اعضای شورای شهر ترجیح دادند راهکارهای قانونی را دنبال نکنند و همین عذرخواهی را قبول کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، متن عذرخواهی احمد رضا دستغیب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عَلَیکم بِالعَفوِ؛ فَإنَّ العَفوَ لا یزیدُ العَبدَ إلّا عِزّا، فَتَعافَوا یعِزَّکمُ اللّهُ بر شما باد گذشت؛ زیرا که گذشت جز بر عزّت بنده نمی‌افزاید. پس از یکدیگر گذشت کنید تا خداوند شما را عزّت بخشد.

اظهارات اینجانب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز مورخ چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸ موجب رنجش شهروندان عزیز شیراز شد.

هیچ توضیح و توجیهی در مورد این اظهارات ندارم جز آنکه این اظهارات ناشی از جو روانی حاکم بر جلسه بوده و مطمئناً هیچ‌گاه چنین باوری نداشته و قائل به هیچ‌گونه مرزبندی بین اقشار مختلف جامعه نیستم.

از این رو از همه شهروندان عزیز و همکاران محترم ام در شورا عذرخواهی می‌کنم.

امیدوارم در این ماه رحمت و مغفرت، عذر تقصیر بنده مورد قبول همه عزیزان واقع شود.

سیداحمدرضا دستغیب

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز