خبرگزاری کار ایران

دستور استاندار برای ملوان هم پشت گوش انداخته شد!

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۳۱

شواهد و قرائن حاکی از فراموشی دستورصریح استاندار برای پیگیری مشکلات ملوان دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که این روزها و طبق معمول سالهای گذشته همه فکر و ذکر مسئولان ارشد استان معطوف به پیگیری مشکلات تیمهای شهر رشت است، اما  در جلسه شورای تامین استان که حدود یکماه پیش (۲۴ فروردین) برای بررسی مشکلات تیمهای ملوان و سپیدرود و داماش و با حضور مسئولان استانی و مدیران باشگاهها و مسئولین دو شهرستان رشت و انزلی از جمله فرماندار و شهردار و رییس شورای شهر و رییس اداره ورزش و هیات فوتبال انزلی و عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شده بود، استاندار گیلان به مسئولین انزلی بویژه فرماندار شهرستان توصیه اکید نموده بود که طی ۱۰ روز و حداکثر تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت جلساتی در شهرستان تشکیل و مشکلات و معضلات تیم ملوان بصورت ویژه بررسی ونتایج جلسات همراه با اساسنامه باشگاه به اطلاع وی برسد.

اکنون که چند روز از پایان این مهلت هم گذشته  بنظر میرسد در طول این مدت هیچ جلسه ای در شهرستان بدین منظور تشکیل نشده و باز هم شاهد وقت کشی در تعطیلات بین فصل ازسوی مسئولین شهرستان هستیم و انگاری در سال جاری، رقابتهای انتخاباتی در اولویت کاری برخی قرار گرفته و مساله ملوان بازهم به حاشیه رانده شده است!

گفتنی است پنجره نقل وانتقالات ملوانان همچنان بسته و پرونده های شکایت اسکوچیچ مربی سابق ملوانان و... به شدت باشگاه را برای کسر امتیازی دوباره تهدید میکند و تکلیف مالکیت باشگاه هم نامعلوم و مجهول باقی مانده.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز