خبرگزاری کار ایران

رد فرجام‌خواهی در کمیته استیناف فیفا؛ پنجره‌ برای آبی‌ها بسته شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۳۱۴

کمیته استیناف فیفا درخواست باشگاه چلسی برای رفع محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه چلسی چندی پیش از سوی فیفا به دلیل قانون‌شکنی در جذب بازیکنان زیر 18 سال، از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2019 و زمستان 2020 محروم شد.

باشگاه چلسی به این رای اعتراض کرده بود، ولی دیروز امروز اعلام شد که محرومیت پابرجا خواهد ماند. البته چلسی می‌تواند از کشورهای حوزه بریتانیا بازیکن زیر 16 سال به خدمت بگیرد و مشکلی برای فروش بازیکن در این دو پنجره نخواهد داشت. این محرومیت همچنین تیم‌های فوتبال زنان و سالنی را نیز شامل نمی‌شود.

اکنون برای چلسی تنها یک راه باقی مانده و آن هم فرجام به دادگاه حکمیت ورزشی است تا حداقل برای پنجره تابستانی، محرومیت به حالت تعلیق در بیاید. چلسی در زمستان گذشته پولیشیچ را از دورتموند به خدمت گرفت اما وضعیت هیگواین و کوواچیچ، بازیکنان قرضی این باشگاه نامشخص است.

در این شرایط تنها بازیکنی که احتمالا از چلسی جدا می‌شود، ادن هازار است. ستاره بلژیکی تمایل زیادی برای پیوستن به رئال مادرید دارد و بعید است چلسی مانع رفتن او شود، بخصوص اینکه پولیشیچ را به‌عنوان جانشین بلندمدت او در نظر دارد.

باشگاه لندنی بعید است به سایر بازیکنان تیمش اجازه جدایی بدهد. اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی یکی از این بازیکنان بود که به خاطر نیمکت‌نشینی ترجیح می‌داد به تیم دیگری بپیوندد، ولی چلسی و ساری با توجه به این محرومیت با جدایی‌اش مخالفت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز