خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار آستارا خبر داد:

اجرای طرح سالم‌سازی دریا در سه منطقه خطرآفرین ساحل آستارا

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۰۸

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: برای جلوگیری از غرق شدن شناگران در آب‌های ساحلی این شهرستان، در سه منطقه خطرآفرین، طرح سالم‌سازی دریا اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، سامان ساسانیان در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در فرمانداری آستارا بیان کرد: در تابستان سال گذشته هشت نفر به علت شنا در مناطق خطرآفرین ساحل این شهرستان غرق شدند و با ایجاد طرح های سالم‌سازی و ایجاد امکانات در سه نقطه خطرآفرین، امنیت جانی گردشگران تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ساخت این طرح ها از تعاونی دهیاران استفاده خواهیم کرد و استقرار ناجیان غریق، نیروهای انتظامی، هلال احمر و فوریت های پزشکی در داخل طرح ها ضروری است.

ساسانیان گفت: طرح های سالم‌سازی آستارا از اواسط خرداد ماه برای استقبال از گردشگران فعال خواهد شد و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محدوده طرح ها در دستورکار دستگاه های متولی است.

حسین انزایی رئیس هیات نجات غریق آستارا هم گفت: این هیات با کمبود ناجی غریق و مشکل تامین هزینه و حقوق آنها مواجه است و در صورت تامین اعتبار و همکاری دولت، امکان استقرار کافی ناجی برای پوشش نوار ساحلی وجود دارد.

وی افزود: در 14 منطقه خطرآفرین ساحل آستارا به 56 ناجی غریق نیاز داریم و به دلیل نبود استخر در این شهرستان، ناجیان در شهرهای مجاور آموزش می بینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز