خبرگزاری کار ایران

جشنواره فروش بیمه درمان تکمیلی سازمانی و شرایط بهترین بیمه درمان سازمانی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۵۰

خرید بیمه درمان تکمیلی باعث می‌شود که بیماران فقط به فکر بیماری خود باشند و تمام تمرکز خود را بر روی درمان آن بگذارند و نگرانی بابت پرداخت هزینه‌های مربوط به درمان نداشته باشند.

ایلنا، همه‌ ما در زندگی دچار بیماری‌های سخت می‌شویم ولی در زمان بیماری تحمل سختی‌های روحی و جسمی از یک طرف و دغدغه‌‍ی ذهنی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمانی آن بیماری نیز از طرف دیگر تحمل بیماری را برایمان دشوارتر می‌سازد.

همانطور که میدانید، در حال حاضر هزینه‌های درمانی از جمله دندانپزشکی، زایمان، نازایی و خیلی موارد دیگر بسیار بیشتر از قبل شده است و تنها داشتن بیمه‌های پایه از جمله تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و... نمی‌تواند پاسخگوی این هزینه‌ها باشد و پرداخت آن برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار است.

خرید بیمه درمان تکمیلی باعث می‌شود که بیماران فقط به فکر بیماری خود باشند و تمام تمرکز خود را بر روی درمان آن بگذارند و نگرانی بابت پرداخت هزینه‌های مربوط به درمان نداشته باشند.

بیمه درمان تکمیلی سازمانی چیست؟

همانطور که از اسم این بیمه مشخص است شرکت‌های بیمه از طریق  بیمه درمان تکمیلی، خدمات و پوشش‌های درمانی اضافه بر پوشش‌های درمانی بیمه‌گران پایه از جمله بیمه تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و... را به خریداران خود ارائه می‌کنند.

بسیاری از سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌ها، بیمه تکمیلی سازمانی را با هدف افزایش میزان رضایت‌مندی کارکنان خود، بهبود عملکرد، افزایش آرامش خاطر و اطمینان و درنتیجه افزایش میزان عملکرد آنها، برای کارکنان خود و خانواده‌هایشان تهیه می‌کنند.

در حال حاضر دونوع بیمه تکمیلی سازمانی و انفرادی توسط شرکت‌های بیمه عرضه می‌شود، بیمه تکمیلی سازمانی مزایایی نسبت به بیمه تکمیلی انفرادی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای بیمه درمان تکمیلی سازمانی نسبت به انفرادی

بیمه درمان تکمیلی سازمانی نسبت به درمان تکمیلی انفرادی مزایای بسیاری دارد که در ادامه به مهم‌ترین موارد اشاره می‌کنیم.

  • بیمه درمان تکمیلی سازمانی به دلیل بالا بودن تعداد افراد بیمه شده، حق‌بیمه کمتر و مقرون به صرفه‌تری نسبت به بیمه درمان تکمیلی انفرادی با همان تعداد پوشش خواهد داشت.
  • معمولا مدیران عامل و کارفرماهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در شرایط خاص بخشی از حق‌بیمه را خودشان پرداخت می‌کنند و مابقی را کارکنان می‌پردازند.
  • تعداد پوشش‌ها و سقف تعهد هر یک از آنها توسط بیمه‌گذار قابل تعیین است و به صورت توافقی بین شرکت بیمه و سازمان بیمه‌گذار تعیین می‌شود.
  • بیمه‌گذار قبل از خرید بیمه درمان تکمیلی انفرادی می‌بایست به پزشک مراجعه کند و فرم گواهی سلامت را پر نماید اما در خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی از اکثر شرکت‌های بیمه، دیگر نیازی به انجام آزمایش‌های پزشکی نیست.
  • دوره انتظار بیمه درمان تکمیلی سازمانی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با تعداد کارکنان زیاد، کاهش می‌یابد و در بعضی دیگر از شرکت‌ها با تعداد کارکنان بسیار بالا، دوره انتظار کلا حذف می‌شود.

بیمه درمان تکمیلی سازمانی چه بیماری‌هایی را و حداکثر تا چه میزان پوشش می‌دهد؟

بیماری‌هایی که در این بیمه پوشش داده می‌شوند و حداکثر مبلغی را که شرکت‌های بیمه برای هرکدام از آن‌ها پرداخت می‌کنند، طبق آیین نامه بیمه مرکزی مشخص شده است.

شما می‌توانید با مراجعه به azki.com و ارتباط با کارشناسان متخصص، پوشش‌های بیمه تکمیلی سازمانی و سقف تعهد هریک از پوشش‌ها را بررسی کنید و پس از انتخاب بیمه درمان سازمانی متناسب با شرایط خود، به صورت آنلاین و بدون اتلاف زمان و انرژی، آن‌را خریداری کنید.

در صورتی که در حین سفارش بیمه تکمیلی سازمانی خود به سوال و یا مشکل برخورد کردید، کارشناسان ازکی آماده ارائه مشاوره‌های تخصصی، بی‌طرفانه و دقیق برای کمک به انتخاب هرچه بهتر شما هستند.

این بیمه دونوع پوشش اصلی و فرعی ارائه می‌دهد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم.

الف) پوشش‌‍های اصلی

  • هزینه‌های بیمارستانی
  • هزینه همراه افراد
  • هزینه آمبولانس و سایر فوریت‌های پزشکی

ب) پوشش‌های فرعی: بیمه‌گذاران می‌توانند با پرداخت حق‌بیمه بیشتر از این پوشش‌ها برخوردار شوند.

  • افزایش سقف تعهدات عمل‌های جراحی
  • هزینه‌های مربوط به زایمان
  • هزینه‌های مربوط ‌به درمان نازایی و ناباروری( امکان استفاده از این پوشش در صورت اخذ پوشش زایمان است.)
  • هزینه‌های مربوط به پاراکلینیگی گروه 1
  • هزینه‌های مربوط به پاراکلینیکی گروه 2
  • هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی
  • هزینه‌های ویزیت و دارو
  • هزینه‌های مربوط به اورژانس
  • هزینه‌های دندان‌پزشکی
  • و...

البته تعداد بیماری‌های تحت پوشش و سقف مبلغ پرداختی برای هرکدام از آن‌ها، در تمام شرکت‌های بیمه یکسان نیست و سازمان‌ها و شرکت‌های بیمه بر تعداد پوشش‌ها و سقف تعهد هریک از آن‌ها، می‌توانند با یکدیگر توافق داشته باشند.

برای آگاهی بیشتر از جزئیات پوشش‌ها و سقف تعهدات هرکدام، از طریق شماره تلفن 02154864 با کارشناسان ازکی  تماس بگیرید.

جشنواره فروش بیمه درمان تکمیلی سازمانی و شرایط بهترین بیمه درمان سازمانی

 

بهترین بیمه درمان تکمیلی سازمانی

افراد مختلف معیارهای متفاوتی برای بهترین بیمه در نظر دارند بعضی از آن‌ها بیمه‌نامه ارزان را بهترین بیمه می‌دانند که نمی‌توان از بیمه‌ای با قیمت پایین و ارزان، کیفیت بالا و پوشش زیاد انتظار داشت، اما عده‌ای دیگر بیمه‌نامه‌ای را بهترین می‌دانند که پوشش‌های کامل‌تری داشته باشد و در هر پوشش مبلغ بیشتری توسط شرکت بیمه به بیمه‌گذاران پرداخت گردد.

موضوع مهم دیگر نحوه و کیفیت پرداخت خسارت شرکت‌های بیمه است، قطعا شرکت بیمه‌ای که هزینه‌های درمان شما را به موقع، بدون دردسر و کامل پرداخت کند، بهتر از شرکت بیمه‌های دیگر است.

همچنین، شرکت‌های بیمه‌ای که با تعداد مراکز درمانی بیشتری قرارداد بیمه درمان تکمیلی دارند، قطعا گزینه بهتری برای خرید بیمه تکمیلی سازمانی هستند.

ویژگی‌های خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی از ازکی

بسیاری از شرکت‌های بیمه برای شرکت‌های کوچک که تعداد کارکنان آن‌ها کمتر از 50 نفر باشد، بیمه درمان تکمیلی صادر نمی‌کنند و کارمندان شرکت‌های کوچک برای دریافت بیمه درمان تکمیلی سازمانی با مشکل روبه‌رو می‌شوند و نمی‌توانند از مزایای این بیمه استفاده کنند.

اما ازکی با ایجاد شرایطی ویژه امکان خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی را برای شرکت‌های کوچک و با تعداد کارکنان کمتر از 50 نفر فراهم کرده است.

شما می‌توانید برای تهیه این بیمه به سایت ازکی، azki.com ،مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمایید.

مزایای خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی از ازکی

موارد زیر چند نمونه از خدماتی است که ازکی همراه با ارائه بیمه درمان تکمیلی سازمانی، به مشتریان خود عرضه می‌کند:

  1. مشاوره در مورد انواع بیمه‌ها و نیاز سنجی بیمه‌ای هر سازمان.

کارشناسان و متخصصان ازکی به صورت هفتگی به سازمان‌ها مراجعه می‌کنند و علاوه بر ارائه‌ی مشاوره‌های رایگان و تخصصی در مورد رشته‌های مختلف بیمه برای آشنایی بیشتر کارکنان آن سازمان با محصولات بیمه‌ای، با در نظر گرفتن هرم سنی، اطلاعات و سوابق پزشکی هر فرد، بیمه مورد نیاز او را شناسایی می‌کنند.

  1. آنالیز هفتگی خسارت

معمولا در شرکت‌های بیمه، دریافت خسارت یا هزینه‌های پزشکی، روند سخت و پیچیده‌ای دارد و بیمه‌گذار پس از پرداخت هزینه‌های درمانی، باید مراحل پیچیده‌ای را برای دریافت هزینه‌های خود پشت سر بگذارد.

اما کارشناسان ازکی به صورت هفتگی به شرکت‌هایی که به آن‎ها بیمه تکمیلی سازمانی ارائه کرده‌اند، مراجعه و مدارک و پرونده خسارت کارکنان آن‌جا را ارزیابی می‌کنند و کارهای لازم را انجام می‌دهند.

بنابراین از این طریق دیگر لازم نیست آن مراحل پیچیده را برای دریافت هزینه‌های پزشکی خود انجام دهید.

  1. پرداخت سریع خسارت

همانطور که گفته شد فرآیند دریافت خسارت بسیار سخت و طولانی است و معمولا بین 4 تا 6 هفته کاری زمان می‌برد اما ازکی این مدت زمان را به حداقل 2 و حداکثر 3 هفته کاری کاهش داده است.

  1. برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان

یکی‌دیگر از مزایای خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی از ازکی این است که کارشناسان ازکی برای آگاهی بیشتر بیمه‌شدگان بیمه درمان تکمیلی سازمانی، پس از ارائه این بیمه، کارگاه‌های آموزشی رایگان با موضوع‌های شرایط استفاده از بیمه درمان تکمیلی و شرایط دریافت خسارت برگزار می‌کنند.

ازکی در زمینه بیمه‌های دیگر و مورد نیاز هرشرکت هم خدماتی از قبیل آموزش و مشاوره‌های رایگان ارائه می‌کند.

خرید بیمه درمان تکمیلی سازمانی و بیمه‌های دیگر از ازکی

ازکی به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب بیمه، زمینه‌ای مناسب برای خرید انواع رشته‌های بیمه، به صورت آنلاین و بدون دردسر و اتلاف وقت، برای شما فراهم کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به azki.com شرایط بیمه تکمیلی سازمانی را در شرکت‌های مختلف مقایسه کنید و از مشاوره‌های تخصصی، بی‌طرفانه و دقیق متخصصان ازکی برای انتخاب بهترین بیمه استفاده کنید.

همچنین ازکی انواع بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه مسافرتی و ... را به صورت آنلاین ارائه می‌کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز