خبرگزاری کار ایران

خانه تکانی در اردوگاه آبی؛ سرمربی آینده استقلال کدام بازیکنان را نمی‌‌خواهد؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۴۴

با نزدیک شدن به فصل داغ نقل و انتقالات تابستانه، تحرکات باشگاه استقلال رسما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فصل هجدهم در حال پایان است و استقلال باید آماده خانه‌تکانی شود. یک خانه‌تکانی بزرگ. بسیاری از بازیکنانی که این فصل در استقلال دیده‌ایم را یقینا فصل آینده در ترکیب آبی‌ها نخواهیم دید. شاید بیشتر نگاه‌ها به سمت مهدی رحمتی یا خسرو حیدری چرخیده باشد که این روزها بیش از همه بازیکنان به سمت در خروجی باشگاه نزدیک شده‌اند. تحلیل بیراهی هم نیست. چه مجیدی سرمربی باشد، چه قلعه‌نویی و چه مربی خارجی نام این دو بازیکن از فهرست فصل بعد حذف خواهد شد. در عین حال دیگر بازیکنان هم هستند که به فهرست خروجی استقلال نزدیکند.

 در همین راستا می‌شود به نام فرشاد محمدی مهر و روح‌ا... باقری اشاره کرد. بازیکنانی که نتوانستند در ترکیب اصلی استقلال جا بیفتند. بخصوص محمدی مهر که ابتدای فصل پی در پی در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت اما خیلی زود از دایره خارج شد. در این میان هستند بازیکنانی که شاید در ظاهر تصور می‌شود فصل بعد با استقلال خواهند بود. یکی از آنها داریوش شجاعیان است. بازیکنی که هیچ گاه عملکردش به طور دقیق موشکافی نشده است.

درباره شجاعیان اما اظهارات متناقضی شنیده می‌شود ولی آنها که به فرهاد مجیدی نزدیکند بر این باورند که فرهاد حتی اگر به‌عنوان کمک مربی در استقلال فصل بعد رویت شود، مانع از ادامه حضور این بازیکن در استقلال خواهد شد. در واقع باید اینطور به ماجرا نگریست که نمایش ضعیف شجاعیان از دید مجیدی پنهان نمانده است و با اینکه داریوش در بازی اخیر استقلال مقابل الدحیل در ترکیب بود اما مجیدی هیچ رضایتی از عملکرد این بازیکن ندارد.  در استقلال لیگ نوزدهم دایره تغییرات بسیار گسترده خواهد بود و نام‌های دیگر هم در میان جدا شده‌ها قرار خواهد گرفت. مرتضی تبریزی را هم حذف شده بدانید. مهاجمی که نه در استقلال شفر و نه در استقلال مجیدی فاقد کارایی بود و بار سنگین مالی روی دوش این باشگاه گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز