خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

توزیع بیش از 4 هزار تن اقلام پروتئینی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۷۴۳

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از توزیع 4 هزار و 447 تن اقلام پروتئینی در سطح استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی در سال 97 خبرداد.

علی محسن پور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در سال گذشته اقلام پروتئینی شامل دو هزار و 310 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی ، مرغ منجمد داخلی و تخم مرغ وارداتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام در سطح فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف استان توزیع شد.

محسن پور اضافه کرد: همچنین در سال 97 از طریق بخش خصوصی اقلامی از قبیل گوشت گوساله منجمد وارداتی به میزان 1067 تن ، گوشت  گوساله وکیوم 90 تن ، گوشت گوسفند لاشه تازه به میزان 178 تن ، گوشت گوسفند منجمد 42 تن ، گوشت سفید مرغی گرم 760 تن ، در مجموع دو هزار و 137 تن  برای تنظیم بازار اقلام پروتئینی در سطح استان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه 53 هزار و 230 تن نهاده دامی در سال گذشته بین دامداران و مرغداران استان توزیع شد، افزود: ذرت وارداتی به میزان 29 هزار و 667 تن ، ذرت داخلی 3014 تن ، کنجاله سویای وارداتی 11 هزار و 840 تن و جو وارداتی 8 هزار و 709 تن  از محل موجودی انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام  توزیع شد.

وی میزان مرغ منجمد داخلی خریداری شده در سال گذشته را یک هزار و 211 تن عنوان کرد و ادامه داد:  این شرکت همچنین اقدام به خرید و توزیع 410 هزار قطعه جوجه یک روزه نیز بین مرغداری ها کرده است .

این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از اهداف اساسی این شرکت، تنظیم بازار به منظور حمایت از دو قشر تولید کننده و مصرف کننده به موازات یکدیگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز