خبرگزاری کار ایران

نانسی پلوسی:

ترامپ می‌خواهد ما را به استیضاح خود ترغیب کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۶۸۹

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که در رابطه با مقوله استیضاح رئیس‌جمهوری این کشور همچنان باید به جمع‌آوری اطلاعات ادامه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری سی‌ان‌ان، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز گذشته -سه‌شنبه- گفت که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور، تلاش دارد دموکرات‌ها را تحریک به استیضاح خود کند.

وی طی یک سخنرانی در دانشگاه کورنل در نیویورک گفت: «ترامپ ما تهییج می‌کند که دست به استیضاحش بزنیم. او هر روز همین کار را می‌کند، فقط مسخره می‌کند چون می‌داند که این کار بسیار تفرقه‌انگیز خواهد بود. اما این‌ها برایش هیچ اهمیتی ندارد. او فقط می‌خواهد پایگاه خودش را مستحکم کند.»

پلوسی در رابطه با مقوله استیضاح تایید کرد که همچنان می‌خواهد به جمع‌آوری اطلاعات ادامه دهد. وی افزود: «باید دید حقایق ما را به کجا می‌برد».

وی همچنین هشدار داد که دموکرات‌ها برای هر پیامدی «آماده خواهند بود.»

پلوسی بار دیگر استدلال کرد که ترامپ سد راه اجرای عدالت شده و اشاره کرد که کاخ سفید از حکم احضاریه دادگاه پیروی نمی‌کند. 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «ترامپ هر روز سد راه اجرای عدالت می‌شود و می‌گوید که نیازی به شهادت دادن نیست. او می‌خواهد ما وادار به استیضاح کند. حاصل هرچه باشد، به همکارانم می‌گویم که آماده باشید. نتیجه هرچه باشد، آماده خواهیم بود.»

پلوسی همچنین افزود: «هر چیز ممکن است نتیجه متفاوتی داشته باشد.. جلسات ما ممکن است به چیز دیگری جز نیتجه‌ای که مد نظر داشتیم برسد و گویای حقیقت نباشد... به نظرم باید اطلاعات بیشتری فراهم کرد. قدرت ما در استیضاح توجیه دستیابی به این اطلاعات است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز