خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی مطرح کرد:

در سیل اخیر برخی افراد مشهور برای اعلام شماره‌حساب مجوز گرفتند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۶۹

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در سیل اخیر برخی از افراد مشهور آمدند و برای اعلام شماره‌حساب مجوز گرفتند. ما مخالف فعالیت در فضای مجازی نیستیم، ما مخالف بی‌انضباطی و بی‌قانونی برخی هستیم و برای افرادی هم در مسائل سیل پرونده‌هایی تشکیل شده که از تعداد آن پرونده‌ها خبر ندارم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در دومین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر سوءاستفاده بعضی سلبریتی‌ها در مواقع سیل و زلزله و اعلام شماره حساب از طرف آنان و اینکه برنامه قوه قضائیه برای این موضوع چیست، گفت: در سیل اخیر برخی از این افراد مشهور آمدند مجوز گرفتند. ما مخالف فعالیت در فضای مجازی نیستیم، ما مخالف بی‌انضباطی و بی‌قانونی برخی هستیم و برای افرادی هم در مسائل سیل پرونده‌هایی تشکیل شده که از تعداد آن پرونده‌ها خبر ندارم.

وی ادامه داد: بررسی‌هایی توسط سازمان بازرسی کل کشور انجام شده اما این بررسی‌ها کامل و جامع نیست. در موضوع سیل به لحاظ اینکه قرار بر این شد تمامی عوامل دخیل در این موضوع در سنوات مختلف مورد بررسی قرار گیرد، قرار نیست شهردار وقت یا قبل آن شهر مسئول باشد باید پیشینه آن بررسی شود که متولیان آن زمان چه کسانی بودند؛ لذا گزارش تهیه شده و گزارش جامعی نیست و دستور داده شده که بررسی‌های تکمیلی انجام گیرد و عوامل شناسایی شوند و بعد از شناسایی عوامل مقصر، چنانچه سازمان بازرسی اعلام کرد که جرمی از سوی این افراد صورت گرفته وظیفه دارد به دادستانی اعلام کند تا تحت تعقیب قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز