خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی:

در ارتباط با تبادل زندانیان مذاکره‌ای با قوه قضائیه انجام نشده است/ یکی از پرونده‌های نازنین زاغری مفتوح است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۴۵

سخنگوی قوه قضائیه گفت: در دوره جدید که از حدود ۲ ماه قبل آغاز شده در ارتباط با تبادل زندانیان مذاکره‌ای با قوه قضائیه انجام نشده است و من سابقه قبل از آن را ندارم که آیا مذاکره‌ای انجام شده است یا خیر.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، غلامحسین اسماعیلی  در دومین نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که وزیر امور خارجه سخنانی را در رابطه با تبادل زندانیان با ایالات متحده مطرح کرده‌اند، آیا در این رابطه با قوه قضائیه مذاکره‌ای صورت گرفته است یا خیر،‌گفت: در ارتباط با موضوع زندانیان باید به این نکته اشاره کنم که قوه قضائیه یک قوه مستقل است و در امور قضایی من‌جمله مسئله زندانیان، متولی و متکفل قوه قضائیه است.

وی ادامه داد:‌در دوره جدید که از حدود ۲ ماه قبل آغاز شده در ارتباط با تبادل زندانیان مذاکره‌ای با قوه قضائیه انجام نشده است و من سابقه قبل از آن را ندارم که آیا مذاکره‌ای انجام شده است یا خیر. در صورتیکه ضوابط و مقررات ایجاب نماید و مراجع ذیربط تصمیمی بگیرند، قوه قضائیه همکاری لازم را خواهد داشت و انتظار ما از همه عزیزان این است که در موضوعاتی که به قوه قضائیه بر می‌گردد اظهارنظر نکنند یا اظهارنظرشان بعد از هماهنگی با مسئولان قوه قضائیه باشد.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین وضعیت پرونده نازنین زاغری نیز گفت: در ارتباط با خانم زاغری ایشان پرونده دیگری دارند که آن پرونده مفتوح است.  به لحاظ اینکه در حال تحمل محکومیت قبلی است، پیرامون پرونده جدید ایشان تضییع حقوقی صورت نمی‌گیرد و بعد از تعیین تکلیف پرونده قبلی، پرونده جدید نیز بررسی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز