خبرگزاری کار ایران

فاریا: می‌توانستیم مقابل استقلال پیروز شویم/ برای مقایسه مجیدی و شفر زود است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۰۴

سرمربی الدحیل عقیده دارد تیمش باید مقابل استقلال پیروز می‌شد.

به گزارش ایلنا، روی فاریا بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال ایران در نشست خبری گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر بازی که انجام دادند. می‌دانستیم که در کجاها می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم .

وی ادامه داد: بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های خوبی برای بردن بازی داشتیم. آنچه که در بازی رخ داد مستحق برد بودیم اما از اینکه از گروه صعود کردیم خوشحال هستیم.

سرمربی الدحیل در مورد اینکه در مرحله بعدی بازیکن جدید می‌گیرید یا نه، گفت: زود است در مورد این مسایل حرف بزنیم و باید در مورد اهداف مان صحبت کنیم و از بازیکنان راضی هستم. هنوز کار زیادی داریم هم در آسیا و هم در لیگ داخلی و درآسیا ۵-۶ فینال دیگر پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه یکی از بازیکنان الدحیل حرکت زشتی نسبت به هواداران استقلال انجام داد و شما چه برخوردی با این بازیکن می‌کنید چون جو را خراب کرد، گفت: من متوجه این مساله نشدم و فقط تمرکزم روی مسایل فنی بود فرقی نمی‌کند هر کسی بوده شماره هفت یا هر بازیکن دیگر. در مورد چیزی که ندیدم ترجیح می‌دهم حرفی در موردش نزنم.

وی در مورد اینکه الدحیل فصل قبل از سوی پرسپولیس حذف شد اما امسال پرسپولیس حذف شده و این تیم شانس زیادی برای رسیدن به فینال خواهد داشت عنوان کرد: تیم های خوبی در لیگ هستند و فوتبال همین است. فصل سختی داریم چه در آسیا و چه در لیگ قطر حریفان هیچ کدام آسان نیستند. آنچه در فصل گذشته اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و تمام شده و گذشته را نمی‌شود تغییر داد اما آینده را می‌توان ساخت منتظریم ببینم با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد و در هر بازی به بازی پیش می‌رویم.

فاریا در مورد اینکه استقلال شفر سخت تر بود یا استقلال مجیدی گفت: فکر می‌کنم سخت است و مجیدی مدت کمی است که سرمربی تیم شده است. فکر می‌کنم از این به بعد را ببینم و واقع گرایانه تر باشیم. نتیجه کار دو مربی متفاوت است. مربی باید خودش را سوق می‌دهد با تفکراتی که دارد و بازیکنانی که دارد امروز دیدیم که سیستم استقلال نسبت به بازی رفت تغییر کرده بود. در آخر اینکه باید بگویم متمایل شده بود که آنطور که قبلا بازی می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز