خبرگزاری کار ایران

برخورد قاطعانه دستگاه قضا با حرمت شکنان ماه رمضان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۹۵۵

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی با هرگونه تظاهر به روزه خواری و حرمت شکنی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل قزوین، محمد قاسمی در آستانه فرارسیدن ماه رمضان ضمن تاکید بر حفظ حرمت این ماه گفت:  اگر عده‌ای بخواهند به عمد با تظاهر به روزه خواری و هنجارشکنی حرمت های این ماه  را خدشه دار کنند، بدانند که برخورد دستگاه قضایی با آنها سخت و بدون اغماض خواهد بود.

وی تاکید کرد: در این ماه تیم های بازرسی و نظارتی در سطح استان فعال هستند و صنوف متخلف در صورت عدم رعایت ضوابط و مقررات قانونی به مراجع قضایی و انتظامی معرفی و با واحدهای خدماتی و صنوفی که بدون اخذ مجوزهای لازم ارائه خدمات نمایند، برخورد قانونی خواهد شد.

این مقام قضایی استان بیان داشت: مطابق ماده 638 قانون مجازات اسلامی روزه خواری علنی جرم و مرتکب مستحق مجازات خواهد بود.

قاسمی در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع در دادسرای قزوین برای کاهش در زمان رسیدگی به جرائم مربوط به این ماه در ساعات اداری و غیراداری شعب ویژه رسیدگی در نظر گرفته شده است و دادگاه نیز در وقت فوق العاده رسیدگی و مبادرت به صدور رای خواهد نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز