خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران :

جاده های مه گیر مازندران به روشنایی تجهیز شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۹۰

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: جاده های مازندران به دلیل اکوسیستم خاص و مه گیر بودن ،نیاز است از نعمت روشنایی برق به صورت رایگان بهره مند شود.

مهدی رازجویان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار کرد: تکریم ومعارفه درنظام جمهوری اسلامی ما امری طبیعی است تا بتوان از توان و ظرفیت همه نیروها بهره گیری کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که بیگانگان دولت و ملت ما را با تحریم مواجه کردند ؛حضور چشمگیر مردم را نشان از وفاداری آنان به نظام جمهوری اسلامی دانست.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران دارای اکوسیستم خاصی است ،گفت: در بیشتر ماه‌های سال به دلیل اکوسیستم خاص، حتی در تابستان جاده‌های استان مه گیر بوده و لازم است تا جاده‌های استان جزومناطق مه گیر محسوب شود و از نعمت روشنایی برق به صورت رایگان بهره مند شود.

وی تصریح کرد: کمتر منطقه‌ای در مازندران بدون برق است ؛ در سیل اخیر نیز شرکت برق با حداقل امکانات پای کار بودند و نسبت به برق دار کردن منازل تلاش می‌کردند.

رازجویان ادامه داد: اکیپ برق رسانی بلافاصله پس از بازگشایی مسیرها در جریان سیل در منطقه حضور می‌یافتند و نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: توزیع برق درکاهش تلفات اقدامات خوبی انجام داده است اما انتظار داریم با دقت وکار شبانه روزی مدیریت مصرف و هوشمندسازی سیستم صورت گیرد تا شاهد کاهش تلفات باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز