خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید اداره برق معمولان پلدختر معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۰۶۷

طی مراسمی و با حضور معاون منابع انسانی و مسئول حراست برق استان لرستان، بخشدار معمولان و کارمندان قسمت برق، رئیس جدید قسمت برق معمولان پلدختر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا درپلدختر ، مراد سلیمانی، معاون منابع اداره برق استان لرستان در این مراسم تلاش برای خدمت به مردم در نظام اسلامی را افتخار بزرگی دانست و افزود: یکی از اساسی ترین زیر ساخت های کشور و نیازهای مردم صنعت برق است و یکی از مهمترین الزامات شرکت توزیع برق در هر منطقه ای تلاش برای توسعه این صنعت است .

بخشدار معمولان خدمت در نظام اسلامی را بالاترین افتخار و توفیق دانست واظهار داشت: مسئولان تمام تلاش خود را برای خدمت هر چه بهتر به مردم در مسئولیتهای محوله به کار گیرند .

عباس محمودی تصریح کرد:15 روستای بخش معمولان فاقد روشنایی و برق هستند که مسئولان ذیربط برای رفع این مشکل اقدام کنند و اداره برق این بخش امکانات لازم را ندارد و حتی معابر فاقد چراغ روشنایی است.

 در پایان این مراسم  از خدمات عباس دانژه رئیس سابق شرکت برق معمولان تقدیر و مجتبی باباخانی به عنوان رئیس جدید این شرکت معرفی شد.

مجتبی باباخانی دارای هشت سال سابقه خدمتی و دارای کارشناس حسابداری است و پیش از این مسئولیت مشترکین شرکت برق معمولان را عهده دار بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز