خبرگزاری کار ایران

ناکامی باشگاه مس کرمان در تمدید قرارداد بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۵۷

تمدید قرارداد زودهنگام و پیش از پایان فصل با فرزاد حسینخانی تکلیف مسی‌ها را تا حدودی روشن کرد و این باشگاه بر اساس خواسته‌های حسینخانی از بازیکنان دعوت کرد تا پای میز مذاکره حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالی که بیشتر بازیکنان مس موافقت اولیه خود را برای تمدید قرارداد با مس برای فصل آینده اعلام کرده بودند، فاز دوم مذاکرات با پیشنهاد مالی باشگاه کلید خورده که شنیده می‌شود مبلغ پیشنهاد شده از سوی باشگاه مس با موافقت بازیکنان به خصوص بازیکنان کلیدی همراه نبوده است.

فرزاد حسینخانی به شدت روی حفظ شاکله و تمدید قرارداد با بازیکنان موثر و در واقع شاکله اصلی تیمش تاکید کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد باشگاه مس نتوانسته خواسته‌های ابتدایی سرمربی جوان را فراهم کند.

برخی بازیکنان مس که با پیشنهاد لیگ برتری روبرو هستند، به باشگاه اعلام کرده‌اند که در صورت حضور در لیگ یک در کرمان به کار خود ادامه خواهند داد. در این بین البته توافق با چند بازیکن هم انجام شده اما مس برای حضور پر قدرت در فصل آینده به حفظ بازیکنان موثر و کلیدی‌اش نیاز شدیدی دارد و شاید نیاز باشد مدیران مس انعطاف بیشتری در رابطه با برخی بازیکنان به خرج دهند اما فعلا این موفقیت که بخش مهمی از سرنوشت تیم مس را تعیین می‌کند، به دست نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز