خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین تاکید کرد:

ضرورت بهره گیری از فناوری‌های نوین در حمل‌ونقل و ترافیک شهر قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۵۰

استاندار قزوین بر ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین درباره حل مسایل و مشکلات ترافیکی مرکز استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در آئین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرداری قزوین بیان داشت: حمل و نقل از مولفه‌های مهم در حوزه مدیریت شهری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه شهرها نیز از بدو تولد تا بزرگ شدن مانند انسان نیازمندی‌های مختلفی دارند، اظهار داشت: این نیازها مدام در حال تغییر و تحول هستند.

استاندار قزوین گفت: با توجه به تغییر سبک زندگی دیگر نمی‌توان درباره نیازها و وضعیت یک شهر مانند گذشته و به شکل سنتی تصمیم‌گیری کرد.

زاهدی اظهار داشت: قزوین به عنوان مرکز استان جمعیت قابل توجهی را در خود ساکن کرده و مانند دیگر شهرهای قدیمی و بزرگ کشور دارای یک بازار سنتی بزرگ و یک هسته مرکزی است که این موارد ضرورت مدیریت جامع ترافیکی این شهر را می رساند.

استاندار قزوین گفت: شهرداری باید از ظرفیت فناوری‌های روز برای ساماندهی به مشکلات ترافیکی قزوین بهره مند شود.

وی اظهار داشت: البته شهرداری قزوین تاکنون نگاه خوبی به رفع نیازهای شهر در حوزه های مختلف داشته است.

زاهدی از قزوین به عنوان شهری چهارفصل با آثار متنوع و قابل توجه تاریخی و گردشگری یاد کرد و گفت: این موضوع باید در برنامه ریزی های شهری و در جذب گردشگران مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز