خبرگزاری کار ایران

بیش از ۶۰۰ هزارسفر با اتوبوس برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۰۴

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص میزان بازدید از نمایشگاه کتاب با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد گفت :تاکنون بالغ بر ۶۱۲ هزار نفرسفر جهت عزیمت به نمایشگاه کتاب از اتوبوسهای این شرکت استفاده ‌کرده‌اند.

 به گزارش ایلنا، پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در خصوص میزان بازدید از نمایشگاه کتاب با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد تا پایان روز جمعه ۱۳/۰۲/۹۸ ، گفت :تاکنون بالغ بر ۶۱۲ هزار نفرسفر جهت عزیمت به نمایشگاه کتاب از اتوبوسهای این شرکت استفاده ‌کرده‌اند.

پیمان سنندجی بیان داشت: طبق تراکنش های سیستم کارت بلیت در خطوط عبوری ، خط پنج تندرو ، خط گردشی آن محدوده و همچنین سه خط راه اندازی شده مختص نمایشگاه از مبدا مصلی به طور میانگین روزانه تعداد ۶۸ هزار نفرسفر و در مجموع بالغ بر ۶۱۲ هزار سفر با ناوگان این شرکت ، انجام شده است .

وی افزود: سرویس رسانی خطوط  شرکت واحد اتوبوسرانی ، بطور مستقیم از طریق خط ۵ سامانه اتوبوسهای تندرو-  ۱۴ خط عبوری و فیدر –  یک  خط گردشی  و همچنین ۳ خط اختصاصی از مبدا  نمایشگاه بوده که با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمانان روبرو شده است.

سنندجی افزود: جهت سهولت تردد جانبازان معزز و معلولین گرامی نیز سامانه حمل و نقل این عزیزان در شرکت واحد ، بطور متوسط روزانه ۱۱۶ سرویس برای مشترکین ، بازدیدکنندگان موردی و همچنین متقاضیان سازمانی اعزام کرده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز