خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده مقدم خبر داد:

پرداخت کمک هزینه آموزشی به کارکنان واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۲۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از پرداخت کمک هزینه آموزشی به کارکنان واحدهای صنعتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست کارگروه آموزشی این شرکت، اظهار کرد: در راستای کمک به ارتقا سطح علمی و مهارتی واحدهای صنعتی و تولیدی و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی در جهت حمایت آموزشی از واحدها برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط ویژه و کمک هزینه این دوره ها، افزود: شرایط حمایتی به دوره های واجد شرایط به میزان 35 درصد و یا بیشتر از مبلغ شهریه به شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک مستقر در خارج از شهرک‌های صنعتی، فعالان خوشه‌صنعتی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی و اعضا فن بازار و برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های خراسان‌رضوی و پرداخت سقف 80 درصد شهریه شاغلین واحدهای‌صنعتی و نیز برگزاری  دوره‌های  آموزشی  جوار کار و در محل با پرداخت 45 درصد هزینه ها پرداخت می شود.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اهمیت آموزش در واحدهای صنعتی، ادامه داد: : باید فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود و در جریان آموزش‌های نوین حوزه صنعت قرار گیرند زیرا در کیفیت و تولید محصول و نیز کارایی کارکنان اثرگذاری فراوانی دارد.

وی عنوان کرد: از ویژگی‌های این دوره های آموزشی می‌توان به ارتقا مهارت واحدهای صنعتی، بسته های آموزشی تربیت مهندسین در رشته های مختلف، مهارت های شناخت بازار و بازاریابی و تکنیک های مدیریتی اشاره کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه آموزش نقش موثری در توسعه و پیشرفت فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی دارد هرساله طبق نیازسنجی‌های به عمل آمده آموزش های گوناگون در دستور کار این شرکت قرار می گیرد تا صنعتگران به نحو مطلوب از این دوره ها بهره گیری کنند.

شایان ذکر است خدمات آموزشی مورد نیاز واحدهای صنعتی از طریق مجریان آموزشی توانمند به متقاضیان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز