خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کاراته گیلان خبر داد:

کسب مقام سومی گیلان در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۰۳۲

رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: تیم هیات کاراته بانوان گیلان موفق شد مقام سوم دوازدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ گاراته بانوان کشور را کسب کند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی و نهایی دوازدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان کشور در تهران برگزار شد که در نهایت گیلان توانست مقام ارزشمند سومی را کسب کند.
رضا رسولی افزود: تیم هیات کاراته بانوان استان که با شایستگی به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه یافته بود، در این مرحله مغلوب تیم قدرتمند صفادشت شد و از صعود به فینال بازماند ولی در نهایت پس از تیم های بانوان مرداس قم و صفادشت ، روی سکوی سوم دوازدهمین دوره رقابت های سوپرلیگ کاراته بانوان کشور قرار گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به حضور قهرمانان ارزنده و ارزشمند در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور، کسب مقام در این دوره از رقابت ها بسیار سخت و مشکل است اما تیم گیلان با قدرت و شایستگی مراحل مقدماتی را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
استان گیلان در رشته رزمی کاراته یکی از قطب های برتر در سطح کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان محسوب می شود و همواره کاراته کاران گیلانی در رقابت های مختلف ملی و بین المللی مقام ها و مدال های ارزشمندی کسب می کنند.
همچنین طی ارزشیابی که اداره کل ورزش و جوانان گیلان از هیات های ورزشی استان انجام داد، هیات کاراته گیلان موفق شد رتبه چهارم برترین هیات های ورزشی استان را در سال 97 کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز