خبرگزاری کار ایران

بانوان تهرانی بر سکوی نخست رقابت‌های موتور کراس قهرمانی کشور ایستادند

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۹۸۵

سومین مرحله از مسابقات قهرمانی کشور موتور کراس بانوان ((گرامیداشت دهه مبارک فجر)) به میزبانی پیست موتورکراس مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رقابت ها با حضور نزدیک به ​۳۵ شرکت‌کننده از استان‌های تهران ،کرمان، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، گیلان و مازندران در دو بخش آماتور و حرفه‌ای برگزار شد و شرکت‌کنندگان در کلاس‌های ۶۵، ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی در حضور رئیس، دبیر و دیگر مسئولان فدراسیون و علاقه مندان به رشته‌ موتورسواری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

فیروزه سیدمهدی سرپرست نایب رئیس بانوان فدراسیون در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون، از استقبال بانوان برای آموزش در دو رشته کراس و موتور سرعت خبر داد  و گفت : خوشبختانه با توجه به حمایتهای رئیس و دبیر فدراسیون نگاه ویژهای به بخش آموزش بانوان در فدراسیون وجود دارد و در تلاش هستیم تا با ایجاد ساز و کارهای مناسب تسهیلات بهتری برای آموزش بانوان علاقهمند به موتورسواری فراهم کنیم.

سیدمهدی از پیشرفت کیفی موتورسواری بانوان طی برگزاری سه مرحله گذشته مسابقات خبر داد و از تلاش روسای هیاتهای استانی در حمایت از بانوان ورزشکار تقدیر کرد. 

اما در پایان این مسابقه تماشایی، استان تهران با مجموع ​۱۴۲ امتیاز، خراسان رضوی با ​۱۰۲ امتیاز و استان گیلان با ​۲۵ امتیاز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند و نفرات برتر کلاس های مختلف جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کردند.

اسامی برندگان این مسابقات به شرح زیر است:

۱۵۰ سی سی حرفه ای:

هستی رضایی از تهران

سحر رضایی از هرمزگان

زهرا فرهادنژاد خراسان رضوی

۲۵۰ سی سی حرفه ای:

شکیلا پولادی از تهران

فهیمه نعمت الهی از اصفهان

سمانه حمیدی از خراسان رضوی

۶۵ سی سی :

نازنین سلیمانپور از تهران

بهار عباسی از تهران

هستی رضایی از تهران​

۱۵۰ سی سی آماتور:

نرگس زمانی از تهران

فاطمه حمیدی از خراسان رضوی

​مهشید تفقدی از خراسان رضوی

۲۵۰ سی سی آماتور:

​زهرا بیک وردی از گیلان

​هانیه شکیبی از خراسان جنوبی

فاطمه صدقی از خراسان رضوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز