خبرگزاری کار ایران

حمله تند بازیکن مس کرمان به رئیس هیات مدیره باشگاه

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۶۱

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان به شدت نسبت به حرف‌های رئیس هیات مدیره این باشگاه موضع گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سجاد حیدری مهاجم مس کرمان در واکنش به صحبت های شب گذشته عیسی ابراهیمی رئیس هیات مدیره این باشگاه در برنامه تلویزیونی مرکز کرمان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «این فصل هم تمام شد قول داده بودم که اصلا نه جایی مصاحبه کنم، نه درباره شخص خاصی حرف بزنم. ولی انگار یه عده نمیذارن آدم حرف دلشو نزنه».

وی ادامه داد: «این چهره رو مردم کرمان خوب میشناسن که دیشب در برنامه تلویزیونی بنده رو خیانتکار به یک استان و به یک تیم نامید. ببخشید اقای عیسی ابراهیمی اگه من خیانتکارم شما چی هستین. شمایی که دیشب حرف از تمام پولهایی که بچه ها گرفتن زدین ولی حرف از پولهایی که خودتون گرفتین و نگفتین. فقط یه حرف بزنم تا موقعی که امثال شما تو این باشگاه به این بزرگی باشن جوان های استان کرمان باید الکی دل خوش کنن به لیگ برتری شدن تیم».

حیدری افزود: «من خیانتکارم یا تویی که صبح تا شب پشت میز می‌نشستی و فقط با نظرهای بیخودت باعث میشدی یه تیم شیرازش از هم بپاشه. صبح تا شب مینشستی پشت یدونه میزو پول مفت میگرفتی. بازیکنای امثال من باید تو ارتفاعات آلاشت عرق میریختن ولی پول مفتو تو امثال تو میگرفتن. نمیخوام خیلی حقایقو بگم چون فوتبال دوستای کرمان از فوتبال شاید متنفر بشن تا موقعی یکی مثل تو پشت میز ریاست باشه برای فوتبال یه استان به این بزرگی تصمیم بگیری. واقعا متاسفم برا خودم».

مهاجم مس کرمان در خاتمه عنوان کرد: «یه سوال از خودتون دارم تا حالا از خودتون پرسیدین که آیا چند نفر تو کرمان فقط چند نفر تو رو دوست دارن شخصیت شما رو قبول دارن فکر نکنم به تعداد انگشتان دست بشه فکر نکنم. امیدوارم فصل جدید با یخورده خونه تکونی برای باشگاه مس فصل خوبی باشه».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز