خبرگزاری کار ایران

شایعه در مونیخ؛جانشین نیکو کواچ در بایرن مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۴۵

عملکرد نامناسب نیکو کواج در این فصل باعث شده مدیران بایرن مونیخ از همین حالا به دنبال جانشینی مناسب برای او باشند؛ اریک تن هاگ سرمربی موفق آژاکس جدیدترین گزینه اولی هوینس برای نیمکت بایرن مونیخ است.

به گزارش ایلنا، نیکو کواچ سرمربی کروات بایرن مونیخ در این فصل عملکرد پر نوسانی داشته و نتوانسته رضایت هواداران و مدیران باشگاه را به دست بیاورد و بعد از یک فصل هدایت بایرن مونیخ در آستانه اخراج از این تیم است. اگرچه مونیخی‌ها در آستانه قهرمانی مجدد در بوندسلیگا هستند اما حذف در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده کواچ در لبه پرتگاه قرار بگیرد. 

طبق ادعا نشریه اسپورت مدیران باشگاه بایرن مونیخ آماده ارائه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن سرمربی آژاکس هستند. تن هاگ تا سال 2020 با باشگاه هلندی قرارداد دارد و اگر باواریایی‌ها واقعا خواهان او باشند حتی می‌توان این انتظار را داشت که یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌ها در دنیای مربیان را شاهد بود. 

تن هاگ چندان هم با کار در مونیخ غریبه نیست و سابقه حضور در تیم دوم بایرن مونخی را دارد. اما نکته مهم این است که آیا او حاضر می‌شود آژاکس را ترک کند و هدایت نیمکت پر ریسک بایرن مونیخ را قبول کند؟ تن هاگ که نسل جدیدی از آژاکس را ساخته در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و می‌تواند باتوجه به ترکیب جوانی که دارد این تیم را در سال‌های آینده به یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا تبدیل کند. 

سرمربی هلندی نیز بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده از کار در آژاکس رضایت کامل دارد و باتوجه به اینکه باشگاه به او آزادی کامل می‌دهد می‌تواند برنامه‌هایش را در این تیم به خوبی به اجرا برساند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز