خبرگزاری کار ایران

کواچ: هرگز هیدنهیم را دست کم نخواهیم گرفت/ تیمی برای پیروزی به زمین می‌فرستم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۰۰

سرمربی بایرن در مورد دیدار آتی تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، چهارشنبه شب در چارچوب دی اف بی پوکال، تیم های بایرن مونیخ و هایدنهایم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به نقل از سایت رسمی بایرن مونیخ، نیکو کواچ ابتدا در خصوص شرایط تیمش گفت: داوید آلابا و مانوئل نویر دوشنبه تمرین نکردند و در حال ریکاوری هستند. چیز بیشتری در این خصوص نیست که بگویم. بنابراین این فرض را در نظر می گیرم که اسون اولرایش چهارشنبه بازی خواهد کرد. کورنتین تولیسو نیز پیشرفت خوبی داشته و هر روز با مشورت پزشکان میزان فعالیت او را افزایش می دهیم. در این بین آمادگی ذهنیتی او نیز اهمیت بالایی دارد. امیدوارم او در فصل جاری چند بازی بتواند به میدان برود.

وی در خصوص حضور رناتو سانچز مقابل هیدنهیم افزود: رناتو در تمرینات بسیار سخت کوش است. وضعیت او کمی دشوار به نظر می رسد. رناتو کمی ریتم فوتبال را از دست داده زیرا مدت زیادی است در زمین حضور نداشته است. مهم نیست چه کسی چهارشنبه بازی کند؛ ما فقط با هدف پیروزی به زمین می رویم تا روحیه ای خوب پیش از بازی با دورتموند داشته باشیم.

مربی کروات در مورد هیدنهیم، حریف نه چندان شناخته شده گفت: هرگز آنها را نباید دست کم بگیریم. من تیمی را به زمین خواهم فرستاد که پیروزی را به ارمغان بیاورد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز