خبرگزاری کار ایران

پرده برداری دل‌بوسکه از یک پیشنهاد عجیب

وقتی اعجوبه آرژانتینی در دوراهی اسپانیا و آرژانتین قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۳۳۵

ویسنته دل‌بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در جدیدترین مصاحبه خود با نشریه مارکا از پیشنهاد فدراسیون فوتبال اسپانیا برای حضور مسی در تیم ملی این کشور خبر داده؛ پیشنهادی که مسی آن را رد کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با درخشش خود برابر لیورپول در دیدار چهارشنبه تیمش را در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار داد تا بارسلونا بعد از 4 سال دوباره در رویای رسیدن به قهرمانی اروپا باشد. مسی که در این فصل موفق شده برای تیمش 48 گل و 16 پاس گل را به ثمر برساند یکی از فصل‌های خوبش در بارسلونا را پشت سر می‌گذارد و احتمالا شانس اصلی رسیدن به توپ طلای این فصل است. 

مسی که در سال 2001 وارد اسپانیا شد و به آکادمی لاماسیا پیوست، از همان ابتدا مورد توجه مربیان و مسولان فوتبال اسپانیا قرار گرفت و حتی مسولان فوتبال اسپانیا تلاش کردند که او را متقاعد کنند برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود اما مسی با رد این پیشنهاد ترجیح داد برای تیم ملی کشورش به میدان برود. 

وقتی اعجوبه آرژانتینی در دوراهی اسپانیا و آرژانتین قرار گرفت

وسنته دل‌بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا با اشاره به این موضوع، گفت: " اگر مسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال اسپانیا را قبول می‌کرد می‌توانست ارزش زیادی را به تیم ملی اسپانیا بیفزاید. 

دل‌بوسکه که او را می‌توان پرافتخارترین مربی تیم ملی اسپانیا هم دانست در ادامه، عنوان داشت: اصرار زیادی به فدراسیون فوتبال اسپانیا داشتم که از مسی بخواهد برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود. فدراسیون فوتبال اسپانیا هم تمام تلاش خودش را برای این کار انجام داد اما او ترجیح داد برای تیم ملی آرژانتین به میدان برود. 

دل‌بوسکه با اشاره به اینکه کار کردن با مسی رویای او بوده‌است، گفت: آمدن مسی به تیم ما اوضاع اسپانیا را بهتر می‌کرد و هیچ ضرری برای لاروخا نداشت. نمی‌دانم در صورت حضور او به جام‌های بیشتری می‌رسیدیم یا نه ولی مطمئنم حضور او کاملا به نفع ما بود. اکنون داریم در مورد یک رویا صحبت می‌کنیم. تجربه سرمربی‌گری مسی برای من یک رویا بود که به حقیقت تبدیل نشد. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز