خبرگزاری کار ایران

طی احکامی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت؛

اعضای کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۳۱۶

طی احکام جداگانه از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت و دبیر شورای راهبری بسیج ملی کنترل فشار خون بالا، اعضای کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشار خون بالا منصوب شدند.

به گزارشایلنا به نقل از وبدا، علیرضا رئیسی در احکامی، دکتر محمد شریعتی، دکتر عزیزالله عاطفی، دکتر محمد مهدی گویا، دکتر احمد جنیدی، دکتر سیدحامد برکاتی، دکتر افشین استوار، دکتر حمید صمدزاده، دکتر احمد حاجبی، دکتر سیامک میراب سمیعی، دکتر زهرا عبداللهی، دکتر محمد تقی چراغچی باشی، دکتر محمد اسماعیل مطلق، دکتر غلامحسین ویسی و حمید انصاری را به عنوان اعضای "کمیته اجرایی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا" منصوب کرد.

متن این احکام بدین شرح است:

در راستای اجرای دستور مقام محترم وزارت و به منظور اجرای "بسیج ملی کنترل فشار خون بالا " با عنایت به اطمینان خاطر و اعتماد وافر نسبت به توانمندی های علمی و مدیریتی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به عنوان عضو کمیته اجرایی " بسیج ملی کنترل فشار خون بالا" منصوب می نمایم .

امید است با تلاش مضاعف، همدلی و همکاری موثر، شاهد اجرای کامل و دقیق برنامه مطابق با دستورالعمل اجرایی در سطح کشور باشیم .

گفتنی است بسیج ملی کنترل فشار خون بالا از ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ماه سال جاری درسراسر کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز