خبرگزاری کار ایران

به بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنم نه فصل بعد؛

برانکو: تساوی مقابل تراکتور موفقیت خوبی برای ما بود/ اتفاق ناراحت کننده‌ای در تبریز نبود

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۹۹

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش و بازی با تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ یک روز پس از دیدار با تراکتورسازی در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی دیروز که خیلی عالی بود در یک فضای خوب و در فضای واقعی برگزار شد، داوری عالی و بی نقص بود و از این بابت متأسفیم که نبردیم اما باتوجه به بازی که تراکتور کرد، یک امتیاز را با لیاقت گرفت. ما بعد از نتیجه یک هیچ بعضی موقعیت ها را نزدیم و آن ها انگیزه بالایی پیدا کردند اما مهم ترین مسئله این است که در صدریم و دو بازی آینده هم ۴ امتیاز میخواهیم تا قهرمان شویم.

وی افزود: این سومین دربی ما بود که نباختیم. امسال هیچ دربی را نباختیم نه مقابل استقلال نه سپاهان و نه تراکتور. سه بازی اخیرمان خیلی سخت بود؛ ذوب آهن، سپاهان و تراکتور. خب باتوجه به وضعیتی که پیش می‌رود باید راضی باشیم از امتیازها. البته طبیعی است که من همیشه بیشتر و بهتر و باکیفیت میخواهم نتایج را، اما خب موفقیت خوبی خواهد بود اگر برای سومین بار موفق شویم. ظاهراً حالا جو طوری بود که به نشست خبری نروم و فرار نکنم. فرقی نمی‌کند ببریم و ببازیم چون شما هم کار خودتان را می‌کنید.

سرمربی پرسپولیس در مورد عدم حضورش در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: ما واقعا گله‌ای از چیزی در تبریز نداریم، جو خوب بود اما متاسفانه هواداران ما نبودند، جو به هر حال فوتبالی بود، بازیکنان خیلی محترمانه آمدند و برای تیمشان جنگیدند و مهم تر از همه داوری عالی بود. حالا این ها (نشست خبری) را ۱۵ بار سوال نکنید! هفته های دیگر هم نرفتیم اما کسی سوال نپرسید.

برانکو در مورد اینکه می‌گویند پرسپولیس 3 امتیار این دیدار را به خاطر بازی با پاختاکور از دست داد، گفت: نه این درست نیست که تمرکزمان را روی پاختاکور گذاشته بودیم، ما باید بدانیم تراکتور تمام دربی هایش را برد، استقلال را برد و سپاهان را برد و پدیده را هم برد و فقط ما را نتوانست شکست دهد. من در اظهاراتم گفتم که مربی عالی دارند، باتجربه است و به هر حال مربی تیم ملی و تیم های خوب بوده. تعداد بازیکنان زیادی خریده اند که سه تا بازیکن تیم ملی بوده اند، سوگیتا و بقیه هم هستند و دروازه بانشان اخباری. تیم عالی ای هستند و طبیعی است که من هم میخواهم بهتر باشیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و حالا تمرکزمان روی پاختاکور است و روز سه شنبه میرویم و برای این دیدار بازی سخت و فشرده ای داریم. قبل بازی با پاختاکور هم گفتم که این تیم خیلی خوب است و ۸ ملی پوش دارد و مربی را دارند که تجربه کار در ترکیه و هلند را دارد و بازیکن بزرگی در آژاکس بوده. طبیعی است به عنوان یک تیم تقویت شده اند، بودجه زیادی دارند و مشکل خاصی هم ندارند.

وی در مورد وضعیت بودیمیر هم گفت: بودیمیر در رقابت برای بازی در تیم اصلی خواهد بود، امروز هم نرمال تمرین کرد و جزو بچه هایی هستند که با تیم خواهد آمد.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیتش برای ماندن در این تیم در فصل آینده عنوان کرد: این سوال فعلا موضوع آخر فصل نمی‌باشد. ۶ بازی دیگر داریم، الان بپرسید یعنی چه ۶ تا! دو تا لیگ، دو تا آسیا و دو تا هم جام حذفی. شما چقدر حقوق می‌گیرید؟ من که هیچ وقت از شما درباره حقوقتان نمیپرسم! این ها حالا موضوع مصاحبه نیست و موضوع بازی ها هستند. بله همیشه می‌توانم مذاکره کنم مثل بازیکن ها. ما حرفه ای هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز