خبرگزاری کار ایران

هیچ تیمی آقای گلش را نیمکت نشین نمی‌کند؛

برانکو: مطمئنم در پایان با شادی لیگ را تمام خواهیم کرد / نیمه دوم داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۴۷۸

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از بازی برابر سپاهان، عنوان داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون برای برد وارد زمین شدند و در کنار هواداران تلاش کردند.

به گزارش ایلنا، سرمربی پرسپولیس با حضور در نشست خبری بعد از بازی برابر سپاهان، گفت : فضای بسیار باشکوهی در ورزشگاه حاکم بود. واقعا از هواداران مان تشکر می‌کنم که از دقیقه اول تا دقیقه ۹۰ تشویقمان کردند اما ظاهرا یکی از هواداران ما سکته کرده که در حال احیای او در آن بالا هستند.

برانکو در ادامه افزود: اتفاقات زیادی رخ داد که نمی شود به سادگی در موردش نظر داد. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که برای بردن آمده بودند و در کنار این هواداران تلاش کردند. قبلا هم گفتم نبرد برای قهرمانی تا آخرین ثانیه و ‌آخرین سوت داور ادامه خواهد داشت. بازیکنانم نشان دادند که خستگی ناپذیرند و در هر سه جام قدرتمند حاضر می شوند و مطمئنم که در آخر همه ما شاد خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه جو سکوها چقدر روی روند تیمش تاثیر داشت، گفت: این اتفاق ها زیاد در ورزشگاه ها رخ می دهد. مربوط به مسائل تماشاگران است و نه ما و بازیکنان مان. بازیکنان ما تا دقیقه ۹۰ تمرکزشان را حفظ کردند.

وی در مورد درگیری‌های رخ داده در انتهای بازی و اینکه به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس خسته بودند، اظهار داشت: از نظر آماری برتر از سپاهان بودیم و راضی هستم. ۶۰ درصد مالکیت توپ داشتیم . سپاهان خیلی خوب دفاع کرد. ایرادی نمی توانم از بازیکنانم بگیرم. سپاهان تیم دوم جدول بود و نمی شد چندین فرصت روی دروازه اش ایجاد کنیم من بخاطر یک سری جزئیات عصبانی بودم بخصوص در ثانیه های ‌آخر که داور کار را تمام کرد و نگذاشت ما کار کنیم. نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم که باید ۱۰ دقیقه وقت می گرفت فقط سه دقیقه وقت گرفت من آنقدر در فوتبال بوده ام که خیلی چیزها را بدانم.

وی در ادامه در مورد فرصت سوزی‌های علی علیپور در این دیدار، گفت: علیپور بهترین گلزن لیگ است. نمی دانم تیمی در ایران هست که‌ آقای گلش را روی نیمکت بگذارد؟! شریفی بازیکن بال است و مهاجم نوک و مثل علیپور نیست همینطور ترابی.

برانکو در مورد تنش بین هواداران و اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ، ‌گفت: این سوال مربوط به بنده نمی شود و پرسپولیس هر کاری کرده در زمین انجام داده و محترمانه بوده، طبق آمار بیشتر از همه پرسپولیس از داوری ضرر کرده براساس آمار تلویزیون و صحبت های کارشناسان ، ما فقط مشغول بازی و بازی هستیم بقیه به خودشان رجوع کنند.

خبرنگاری در مورد عصبانیت شدید برانکو سوال کرد که پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در پاسخ به این سوال، گفت : اعتراض ما به داوری بود. باشگاه منفعل عمل نکرده است. اگر دبیرخانه فدراسیون اعلام نمی کند دبیرخانه باشگاه اعلام می کند و ما اعتراض کرده‌ایم و اگر فدراسیون جواب نداده بحث دیگری است. کتبی نامه داده ایم و در این بازی هم چنین کاری می کنیم اگر راه دیگری هم وجود دارد که شما می دانید قطعا این کار را می‌کنیم. فیلم ها و مدارک بازی امروز هم به کمیته انضباطی فدراسیون رسال می کنیم و اینکه کمیته انضباطی چه واکنشی نسبت به این اعتراض خواهد داشت دیگر سوالی است که باید از آنها بپرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز