خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛

خالد شفیعی آماده بازی با ماشین‌سازی؛ تلاش برای رساندن کومان به پدیده

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۷۲

سپاهان در آستانه بازی حساس با ماشین سازی درگیر مصدومیت چند بازیکن خودش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در حالی باید فردا در بازی سرنوشت‌ساز مقابل ماشین سازی به میدان برود که در طول هفته گذشته خبر مصدومیت خالد شفیعی و ولادیمیر کومان باعث نگرانی کادرفنی این تیم شد و عنوان شد طلایی‌پوشان باید بدون این دو نفر به مصاف شاگردان مهاجری بروند.

آخرین خبر از مصدومان سپاهان به شرح زیر است:

خالد شفیعی: وی پیش از بازی با پرسپولیس از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد و کادرپزشکی باشگاه در طول این مدت به دنبال مداوای او بود. خبر خوب برای سپاهان این است که شفیعی مشکلی برای حضور در بازی با ماشین‌سازی ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

ولادیمیر کومان: مصدومیت کومان کمی جدی‌تر است و این بازیکن قطعاً به بازی با ماشین‌سازی نخواهد رسید ولی تلاش کادر پزشکی بر این است که وی را برای بازی با پدیده آماده کند و باید دید مراحل درمانی او چطور پیش خواهد رفت.

مهدی رحیمی: دیگر مصدوم سپاهان است که از گزینه‌های جانشینی خالد شفیعی در صورت نرسیدن به بازی این هفته بود ولی خود این بازیکن هم دچار مصدومیت شده و مقابل ماشین‌سازی غایب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز