خبرگزاری کار ایران

خالد شفیعی: پرتاب اوت بلند هم یک تاکتیک برای رسیدن به گل است/ همه از سپاهان توقع قهرمانی دارند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۹۸۰

مدافع سپاهان از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان و شرایط تیمش صحبت کرد.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل فولاد اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی داشتیم ولی کادرفنی حریف را به خوبی برای ما آنالیز کرده بود و نقاط ضعف و قوتشان را می‌شناختیم. همانطور که دیدید فرصت‌های زیادی روی دروازه‌شان خلق کردیم و می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم ولی در استفاده از آنها بی‌دقت بودیم. از طرفی یک توپ روی دروازه ما آمد که روی بی‌دقتی متاسفانه وارد دروازه شد. اگر عدالت فوتبال رعایت می‌شد می‌توانستیم پرگل بازی را ببریم.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی سپاهان گفت: با توجه به سبک بازی هجومی تیم فشار روی خط دفاع زیاد است و شاید از نظر آمار خیلی خوب عمل نکرده باشیم و 7 گل خورده در 7 بازی مطابق انتظاراتی که از خودمان داریم نباشد ولی هم بازی هجومی تیم در این مورد نقش داشته و هم خیلی از گل‌هایی خوردیم روی اشتباهات داوری بوده. در کل امیدوارم در آینده آمار بهتری به ثبت برسانیم.

مدافع سپاهان در مورد حضور یک خط درمیان در ترکیب تیم عنوان کرد: ابتدای فصل دچار مصدومیت جزئی شدم که کمی کارم را به عقب انداخت ولی بعد از آن به مرور به ترکیب اصلی رسیدم. در کل کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی در میدان باشد و چه کسی نباشد و من هم در درجه اول به موفقیت تیم اهمیت می‌دهم و هر چند دقیقه‌ای که در زمین باشم تلاشم را برای موفقیت انجام می‌دهم.

شفیعی در مورد نقشی که روی گل سوم سپاهان ایفا کرد خاطرنشان کرد: پرتاب اوت هم یک روش برای رسیدن به گل است که در تمرینات هم روی آن کار می‌کنیم و من در ذوب آهن و تراکتورسازی هم این کار را انجام می‌دادم و خوشحالم روی گل سوم تاثیرگذار بودم.

وی در مورد جایگاه سپاهان در جدول گفت: تیم تغییرات زیادی داشته و کم کم به هماهنگی لازم می‌رسیم و اگر دقت کرده باشید هفته به هفته تیم بهتری می‌شویم. سپاهان تیم بزرگی است و همیشه از آن توقع نتایج خوب و قهرمانی می‌رود. صحبت کردن از قهرمانی راحت است ولی در عمل کار دشواری است و با وجود تیم‌های خوبی که در لیگ داریم باید خیلی برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. در هر صورت روند رو به رشدی داریم و امیدوارم با ادامه آن بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز