خبرگزاری کار ایران

علی نظری در گفت و گو با ایلنا:

استقلال به شوک نیاز داشت / امیدوارم اتفاقات به سود ما باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۰۰۳

معاون سابق استقلال می گوید ابی پوشان در این فصل بارها دعوت تیم ها را برای قهرمانی قبول نکردند.

به گزارش ایلنا، علی نظری قائم‌مقام و معاون سابق باشگاه استقلال از شرایطی که برای این تیم به وجود آمده ابراز نارضایتی کرد و معتقد است که شفر می‌توانست کارآیی لازم را در تیم به وجود آورد. با معاون سابق باشگاه استقلال درخصوص از دست رفتن قهرمانی،  برکناری شفر و همچنین آمدن فرهاد مجیدی همکلام شدیم.

 استقلال باخت بدی را مقابل پدیده مشهد تجربه کرد.

به نظر من استقلال عملکرد خوبی را در دیدار مقابل پدیده نداشت. البته آن‌ها خیلی تلاش کردند که در دیدار مقابل پدیده به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد. فکر می‌کنم بازیکنان استقلال کمی هم شتاب زده و بدون تمرکز بازی می‌کردند.

 قبول دارید استقلال امسال خودش قهرمانی را از دست داد؟

صد درصد همین‌طور است. پرسپولیس در برخی از مواقع امتیازات حساسی را از دست داد و به نوعی به استقلال بفرما زد ولی آن‌ها دعوت پرسپولیس را قبول نکردند.

 استقلال در سد دفاعی اشتباهات زیادی را انجام داد.

به نظر من استقلال هنوز هم نتوانسته ترکیب تیمش را بشناسد زیرا در هر بازی تغییرات زیادی را انجام می‌دهد. برای من جای تعجب است که چرا روزبه چشمی را در دفاع آخر بازی داد و پژمان منتظری را در دفاع راست! به نظر من تغییرات زیاد هم در یک تیم باعث ایجاد ناهماهنگی می‌شود. امیدوارم حداقل در این سه بازی آخر استقلال بتواند پیروز شده و کمی هم از ناراحتی‌های هوادارانش بکاهد.

شفر هم برکنارشد. چه نظری در این‌باره دارید؟

به نظر ما استقلال نیاز به یک شوک دارد تا بتواند از این شرایط رها شود. شفر نتوانست در نیم‌فصل دوم در استقلال عملکرد خوبی داشته باشد و در خیلی از بازی‌های مهم امتیازات زیادی را از دست داد.

  فرهادمجیدی برای 5 بازی به عنوان سرمربی انتخاب شد؟

به هر حال در این‌باره باید مسوولان استقلال تصمیم بگیرند که شفررفته،کدام گزینه بهتر است. به نظر من فرهاد مجیدی فوتبالیست باهوشی بوده و خودش می‌داند که چگونه باید در این‌باره تصمیم‌گیری کند. فقط امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد در پایان به سود استقلال باشد زیرا این تیم نزدیک به هفت سال است نتوانسته جام کسب کند و نیاز دارد بالاخره یک جام کسب کند. البته ما باید کمی هم به هواداران استقلال حق بدهیم که ناراحت شرایط باشند.

 خریدهای استقلال را در نیم‌فصل دوم چطور دیدید؟

به نظر من فقط پاتوسی شرایط خوبی داشت. منشا هم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. او در خیلی از بازی‌ها یا نبود و یا کارآیی لازم را نداشت اما در مورد ایسما هم باید بگویم که از نظر قدرت بدنی بسیار عالی بود اما زیاد نتوانست در تیم کارآیی داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز