خبرگزاری کار ایران

فرکی: به تیم و بازیکنانم تبریک می‌گویم/ پیکان همیشه از پارس جم شکست می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۸۲

سرمربی پیکان در مورد برتری تیمش مقابل پارس جم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در کنفرانس خبری، گفت: ما امروز سه امتیاز دیگری را ذخیره کردیم، ما در نیم فصل اول از بازی خانگی پیروز نشده بودیم و این اولین بار بود که اتفاق می‌افتد، ضمن اینکه ما دو بازی پی در پی را که سابقه نداشت در نیم‌فصل دوم برنده شویم، امروز به آن دست پیدا کردیم. نکته بعدی این است که دیدارهای پارس جنوبی و پیکان معمولاً همیشه پارس جم برنده می‌شد اما امروز ما پیروز شدیم ما بعد از بازی با تراکتور خسته شده بودیم و خستگی راه در بدن ما و بازیکنان بود. بعضی از بازیکنان ریکاوری خوبی نداشتند که ما آنها را تعویض کردیم در نهایت من باید به تیم‌ام تبریک بگویم.

وی افزود: ما دو گل را دریافت کردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم. در نهایت در پایان بازی توانستیم پیروز میدان شویم. تیم پارس جم یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است، این تیم را بالا آوردند، فوتبال خوب و روانی را ارائه می‌کند، آنها خیلی سعی کردند که از شکست فرار کنند، در طول بازی هم موفق شدند. در ادامه بازی بچه‌های ما شرایط بهتری پیدا کردند و ما توانستیم در یک ضدحمله به گل برسیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

سرمربی پیکان در ادامه عنوان کرد: ما برای این بازی تمام طول هفته را تمرین و تلاش کرده بودیم، همان‌طور که پارس جم با یک صحنه پنالتی به گل رسیده بود ما هم با یک ضربه پنالتی توانستیم نتیجه را 3 بر 2 به سود خودمان به پایان برسانیم. ما امیدوار هستیم بتوانیم در جدول نیمه بالای آن باشیم. جایگاه ششم یا هفتم جدول برای ما دور از دسترس نیست، به هر حال در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ما یادمان نمی‌رود که بچه‌های ما در بازی گذشته چقدر جنگنده ظاهر شدند، بچه‌های ما جنگیدند و توانستند در این دو بازی پیروز شوند، این 6 امتیاز خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز