خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال یک - استقلال صفر/ باخت نا امید کننده در دوحه

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۷۸

استقلال برای هموار شدن مسیر صعود به دنبال برتری مقابل الهلال بود ولی موفق به انجام این کار نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه محمد بن زاید دوحه میهمان الهلال عربستان بود و در شرایطی به مصاف این تیم رفت که با توجه به شرایطش در جدول برای دور نشدن از مسیر صعود به دور حذفی نیاز به هر 3 امتیاز بازی داشت. با توجه به برتری نماینده کشورمان در بازی رفت، الهلالی‌ها انگیزه انتقامی هم برای این بازی داشتند و توانستند به برتری یک بر صفر برسند.

 

داور: ریوجی ساتو(ژاپن)؛ کمک‌ها: هیروشی یامائوجی و جان می‌هارا؛ داور چهارم: یودای یاماموتو/ نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: کمال توکابائف(قرقیزستان)؛ ناظر داوری: عبدالمالک بن عبدالبشر(سنگاپور).

کارت زرد:

گادوین منشا(15) و محمد دانشگر(30) داریوش شجاعیان(1+45) روزبه چشمی(61) از استقلال

نواف العابد(25 و 53) محمد البریک(48) یاسر الشهرانی(74) سباستین جووینکو(88) از الهلال

 

کارت قرمز:

نواف العابد(53) از الهلال

 

گل:

سباستین جووینکو (51) برای الهلال

 

ترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی آل بلیهی ، یاسر الشهرانی ، میلوش دگنک، عبدالله الخبیری، کارلوس ادواردو (72- محمد کانو)، نواف العابد، بافیتمبی گومیس و سباستین جووینکو (77- هتان باهبری)

 

ترکیب استقلال :

سیدحسین حسینی، خسرو حیدری (63- وریا غفوری)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی (76- اسماعیل گونکالوس)، علی کریمی،‌ آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان (57- مهدی قائدی)، امید نورافکن و  گادوین منشا

 

دقایق حساس بازی:

​87: فرصت عالی برای ایسما روی پاس پاتوسی ولی او در مصاف تک به تک با دروازه بان الهلال ناموفق بود و توپ در نهایت به کرنر تبدیل شد

دقیقه 78: شوت عالی نورافکن را دروازه بان الهلال با واکنشی دیدنی در آغوش گرفت.

دقیقه 64: فرصت عالی برای نورافکن و علی کریمی ولی شوت نورافکن بلوکه شد و در ادامه شوت علی کریمی به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 53 (الهلال یک - استقلال صفر/ سباستین جووینکو): نواف العابد با عبور از بین مدافعان استقلال تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و به جووینکو، ستاره ایتالیایی تیمش پاس داد که این بازیکن با شوت روی پای تماشایی، توپ را بدون چرخش به تور دروازه چسباند.

دقیقه 41: استقلال می‌توانست در این لحظه به گل اول برسد، اما ضربه سر نورافکن بی‌دقت بود و این بازیکن نتوانست از ارسال زیبای گادوین منشا استفاده کند.

دقیقه 39: حمله‌ای که گومیس خلق کرد و به عقب پاس داد را ادواردو زد که توپ پس از برخورد به مدافعان استقلال به کرنر رفت.

دقیقه35: شوت محکم جووینکو از روی ضربه آزاد با صورت علی کریمی که در دیوار دفاعی حضور داشت برخورد کرد و به اوت رفت؛ هافبک استقلال در این لحظه آسیب دید و برای لحظاتی از زمین خارج شد.

 

دقیقه 29: گومیس در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و می‌توانست موقعیت خطرناکی خلق کند که پیش از آن آفساید او اعلام شده بود.

دقیقه 23: فرصت عالی برای نواف عابد بازیکن الهلال ولی شوت او را حسینی با واکنشی به موقع دفع کرد.

دقیقه 16: ضربه سر علی بلیهی را حسینی با واکنشی دیدنی در آغوش گرفت.

​دقیقه 9: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه الهلال در دقیقه نهم از بالای دروازه الهلال راهی اوت شد

دقیقه 7: حرکت بازیکنان استقلال خطر روی دروازه الهلال ایجاد کرد و توپ در محوطه جریمه به منشا رسید ولی شوت محکم این بازیکن از زاویه بسته را معیوف در دو مرحله مهار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز