خبرگزاری کار ایران

تمرینات در جریان است و برای ویزا به کشور دیگری سفر نمی‌کنیم

کولاکوویچ: دولت آمریکا از پیچیده کردن صدور روادید دست بردارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۴۸

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه جلسه تمرینی امروز شاگردانش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

​به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم ملی والیبال درباره اضافه شدن برخی از لژیونرها اظهار داشت: از آنجایی که لیگ‌های اروپایی دیرتر از لیگ ایران به پایان می‌رسند، از چند روز قبل لژیونرها به تدریج به ما اضافه شده اند. سعید معروف روز شنبه آمد و به ما ملحق شد. سعی می کنیم برای معروف برنامه نرم‌تری در نظر بگیریم. میرزاجانپور و قائمی هم چند روزی است به ما اضافه شدند. البته با سایر بازیکنانی که در اختیار داشتیم، کار را خیلی جدی دنبال می‌کنیم. من از نحوه جدیت و کار آنها راضی هستم. سعی می‌کنیم روند و ریتم خود را به همین شکل جلو ببریم.

وی در خصوص غیبت غفور و صابر کاظمی و جدایی پوریا فیاضی از تیم ملی عنوان کرد: غفور که مصدومیت مختصری در زانوی خود دارد. صابر کاظمی قرار است امروز در استانبول مسابقه خود را انجام دهد و به زودی اضافه می شود. فیاضی هم با توجه به اینکه تیم ورامین با محدودیت بازیکن مواجه بود، ما به آنها کمک کردیم و اجازه دادیم این بازیکن به جام باشگاههای آسیا برود. به محض اتمام آن رقابت ها، فیاضی به جمع ما برمی گردد.

سرمربی تیم ملی والیبال در ادامه عنوان کرد: ما تاکنون درخواست های متعددی را برای کشورهای مختلف ارسال کردیم که برخی از آنها این درخواست را رد کردند و برخی هم جواب ندادند. فعلا هیچ خبری نیست و با این روند احتمالا اولین بازی خود را در کشور چین در هفته اول لیگ ملت ها انجام می دهیم.

کولاکوویچ در خصوص مشکلاتی که برای دریافت ویزای آمریکا به وجود آمده، گفت: فکر می کنم به آقای خوش خبر می توانند بهتر در این باره صحبت کنند. با این حال واقعیت این است که تمرینات ما اینجا در جریان است و نمی توانیم به خاطر دریافت ویزا به کشور دیگری سفر کنیم. فکر می کنم فدراسیون جهانی، فدراسیون آمریکا و حتی دولت آمریکا اگر می‌خواهند ما را در فینال ببینند، بهتر است مساعدت کنند و دست از پیچیده کردن روند صدور روادید بردارند. اجازه دهند اول ما متحمل هزینه های اضافی نشویم و هم اینکه روی بازیکنان به خاطر این سفر فشار نیاید.

وی درباره اینکه سال گذشته تهدید کرده بود در صورت کارشکنی آمریکایی ها از سمت خود استعفا می دهد، بیان داشت: من باید استعفا بدهم؟ من نگفتم استعفا می‌دهم. من مطمئنم سال قبل در اشتباه ترجمه مواجه شدید. من این قدرت را ندارم که بخواهم با کارفرمای خودم قطع همکاری کنم. من فقط گفتم که رفتار خوبی با تیم ملی ایران در آمریکا نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز