خبرگزاری کار ایران

درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۲۷۳

رئیس کلانتری 138 جنت آباد از درگیری مسلحانه منجر به ضرب و جرح با انگیزه اختلافات خانوادگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید لشینی در تشریح این خبر بیان داشت:  ساعت 18:30 عصر جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و سریعا تیم‌های عملیات این واحد با حضور در محل فردی را که اقدام به تیراندازی کرده بود مورد شناسایی قرار دادند و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: بنابر گفته افراد حاضر در محل یکی از مجروحین که از ناحیه دست هدف گلوله قرار گرفته بود، داماد فرد ضارب بوده است و آنها به همراه چند نفر دیگر، به دعوت خود ضارب به محل رفته بودند که با شدت گرفتن درگیری لفظی، پدرزن اقدام به تیراندازی می‌کند که در محل نیز دو قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ در منزل ضارب، کشف و ضبط می‌شود. 

وی در ادامه عنوان داشت: از قرار یکی از مجروحین که داماد این خانواده بوده است با همسر خود اختلاف داشته و در حال انجام اقداماتی برای جدایی بوده‌اند که عصر روز گذشته پدرزن وی را به همراه خانواده‌اش به محل دعوت می‌کند تا در زمینه مشکلات موجود زن و شوهری شان با حضور خانواده صحبت کنند.

وی در انتها افزود: متهم پرونده حین صحبت با داماد و خانواده‌اش با آنها درگیری لفظی پیدا می‌کند و پس از آن با استفاده از سلاح کلت کمری موجود در خانه، به دو تن از مهمانان که یکی از آنها داماد خودش و دیگری از بستگان داماد بوده تیراندازی می‌کند که از ناحیه دست و شکم به طور جزئی مصدوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز