خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۲۰۸

رئیس پلیس پایتخت، با حضور در جشن میلاد مسعود حضرت ولیعصر(عج)، با اشاره به اخوت و همدلی نیروهای مسلح و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و با وجود سختی‌های موجود، پای مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی می‌ایستد و جانفشانی می‌کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که نیروی انتظامی همواره در کنار سپاه، بسیج و ارتش حضور دارد، گفت: نیروهای مسلح در پی حفظ ارزش‌های انقلاب هستند و این همیاری و همدلی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

این مقام ارشد انتظامی که همایش نیمه شعبان که در راستای اعلام اتحاد و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و حمایت از سپاه پاسداران با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ناجا، ارتش و سپاه پاسداران و همچنین سرداران و مقامات کشوری و لشگری در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: به دلاورمردان سپاه عزیز درود می‌فرستم؛ دلاورمردانی که دشمن آنها را به عنوان تروریست اعلام کرده است اما غافل است که سپاه پاسداران یکی از پاک‌ترین نهادهاست.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: ما پشت سپاه پاسداران هستیم چون سپاه و بسیج با تمام توان از حیثیت ملت دفاع می‌کند.

وی به سربازان گمنام و قهرمان و دلاور امام زمان درود فرستاد و گفت: با مجاهدت‌های خاموش و گمنام شما امنیت و آرامش مردم محقق شده است.

وی به دستگیری عبدالمالک ریگی که با عملیات سربازان گمنام به وقوع پیوست پرداخت و گفت: هواپیمای شرور یاغی را مقتدرانه نشاندید و با کارهای اطلاعاتی که در دنیا بی‌نظیر بود، توانستید یکی از افرادی را که بزرگترین سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حامی‌اش بود، دستگیر کنید.

فرمانده انتظامی پایتخت اعلام کرد: ما امروز به عنوان نیروی انتظامی خواستیم در این همایش بر دهان دشمن بزنیم و همانطور که در عمل در کنار هم هستیم، نشان دهیم که ما نیروهای مسلح به اسلام، انقلاب و قرآن با تمام وجود پایبند هستیم و افتخار می‌کنیم سرباز ولی امر هستیم.

وی گفت: ما با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌ایم و برای آرمان‌های امام(ره) و رهبری، جان خود را تقدیم خواهیم کرد.

سردار رحیمی به محاصره اقتصادی دشمن پرداخت و گفت: دشمن ۴۰ سال است که با ما می‌جنگد و ما را محاصره کرده است و نمی‌گذارد که کوچکترین کمک از سوی کشورهای دیگر آن هم برای حوادث طبیعی مانند سیل به کشور وارد شود.

عالی ترین مقام انتظامی پایتخت گفت: ما افتخار می‌کنیم که در مقابل آمریکا و کشورهای هم‌پیمان آن ایستاده ایم؛ ما به عنوان تمام عدل و عقل و اسلام در برابر تمامی کفر ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز