خبرگزاری کار ایران

باید از غفلت رقبا برای قهرمانی استفاده کنیم

قائدی:می‌دانستم که برای بازی کردن باید خوب تمرین کنم/ نصیحت‌های آقا پژمان را به جان می‌خرم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۶۳۸

ستاره استقلال در جدال با ماشین سازی توانست با گل خود آبی‌ها را در 4 بازی پایانی در جدول امیدوار نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی قائدی مهاجم استقلال بعد از مدتها به عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال به میدان رفت و موفق شد یک گل سه امتیازی برای استقلال به ثمر برساند.

با قائدی درخصوص گلش و همچنین شرایطش بعد از اینکه پس از مدتها برای آبی‌پوشان به میدان رفته و اینکه چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی هستند همکلام شدیم.

* یک برد باارزش را در دقایق آخر به دست آوردید. در این باره صحبت می‌کنید؟

خدا را شکر توانستیم این برد باارزش را به دست بیاوریم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک می‌کند تا به آینده‌مان در لیگ برتر امیدوار باشیم. در مورد ماشین‌سازی هم باید بگویم که آنها تیم بسیار خوبی بودند و تمام تلاش‌شان را کردند تا مقابل ما امتیاز بگیرند اما ما توانستیم با تمرکز بالا به این پیروزی دست پیدا کنیم.

* بعد از مدتها و آن داستان‌هایی که برایت به وجود آمده بود توانستی بازی کنی و گل بزنی.

خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای استقلال بازی کنم و مهمتر از آن اینکه بتوانم گلزنی هم بکنم. پاتوسی پاس بسیار خوبی را به من داد و من هم با توجه به اینکه دروازه‌بان از دروازه خارج شده بود توانستم توپ را به گل تبدیل کنم. می‌دانستم که برای بازی کردن باید خوب تمرین کنم و مربی هم به من اعتماد کرد و این بهترین اتفاق ممکن است.

* بازیکنان استقلال هم خیلی از گلزنی تو خوشحال بودند و همگی در شادی گلت شرکت کردند.

بازیکنان استقلال در این مدت خیلی به من کمک کردند و از آنها هم تشکر می‌کنم که هوای مرا داشتند. گلم را تقدیم می‌کنم به هواداران استقلال که دیدم بعد از گل چقدر خوشحال هستند. مهمتر از همه مسائل این است که بتوانم روند خوبم را ادامه بدهم.

* پژمان منتظری هم بعد از بازی صحبت‌هایی را درخصوص تو انجام داد چه نظری داری؟

از ایشان تشکر می‌کنم. او مثل سایرین دغدغه‌هایی درخصوص من و دیگر جوانان تیم دارد. همه نصیحت های اقا پژمان را به جان می‌خرم و مطمئن هستم که از روی دوست داشتن من این حرفها را زده است. امیدوارم بتوانم گوشه‌ای از محبت‌های شفر و سایرین را جبران کنم.

* درخصوص شفر صحبت کردی. با او جلسه گذاشتی؟

او در طول هفته مدام با من صحبت کرد و نشان داد که چقدر مربی بزرگ و حرفه‌ای است. من هم به خاطر همین موارد که او به من اعتماد کرد باید تلاشم را بیشتر کنم. مطمئن هستم شفر مربی‌ است که تلاش بازیکنان را می‌بیند. ما شرایط حساسی داریم و باید در این چند هفته پایانی تمام تلاش‌مان را انجام دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

* به نظرت استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟

تمام تلاش‌مان این است که این اتفاق بیفتد. هنوز چهار هفته به پایان لیگ باقی مانده و پیش‌بینی من این است که استقلال می‌تواند قهرمان شود. ما باید بازی‌های خودمان را با قدرت برگزار کنیم و از غفلت سایر حریفان هم بهره ببریم، خدا هم کمک می‌کند و انشاءالله که قهرمانی را به دست بیاوریم.

* اما فاصله‌تان هنوز با صدر جدول زیاد است.

همانطور که گفتم چهار هفته باقی مانده و با توجه به اینکه تیم‌های بالای جدول همگی با هم بازی دارند و ممکن است نتایج به سود ما رقم بخورد پس می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز