خبرگزاری کار ایران

سرهنگ اشرفی خبر داد:

فراخوان جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه‌ای پلیس

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۹۸

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین گفت: فراخوان نخستین جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه‌ای با موضوع پیشگیری از اعتیاد برای اطلاع علاقه‌مندان و ثبت‌نام آنان در این رویداد منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ احمد اشرفی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: این جشنواره با توجه به دغدغه‌های مردم و رهبر انقلاب درباره مقابله با پدیده خانمان‌سوز اعتیاد توسط معاونت اجتماعی ناجا با شعار «مردم و امنیت ما» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه‌قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست‌جمهوری، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اشرفی تصریح کرد: جشنواره ملی فیلم 110 ثانیه‌ای پلیس در سه قالب انیمیشن، مستند و داستان منطبق بر محور باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی، جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط های ناسالم و پر خطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمانهای دولتی و مردم نهاد به اجرا در می آید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطر نشان کرد: تولید آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب‌های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته ی فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.

وی در پایان ضمن اعلام مهلت ارسال آثار این جشنواره تا تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه سال 98، از متقاضیان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط و مقررات جشنواره به آدرس festival110.tebyan.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز