خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌های جوانان البرز در عرصه‌های تصمیم ساز حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۱۰

استاندار البرز گفت: از اداره کل ورزش و جوانان خواسته ام که جوانان شاخص و صاحب اندیشه استان را معرفی کند که به فراخور جلسات و برنامه ها از وجود آنها برای تصمیم سازی و تعامل در راستای تکامل و رشد استان بهره برداری شود.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با جمعی از جوانان و فعالان اجتماعی استان که در آستانه روز جوان صورت گرفت، با اشاره به اینکه البرز استانی جوان و پویا است، افزود: این استان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و نیروی انسانی نیز شاخص و دارای جایگاه ویژه ای در کشور است.

وی ادامه داد: جوانان شایسته البرز در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و... در کشور مطرح بوده و همواره پرچم میهن اسلامی را با افتخار به اهتزاز در آورده اند.

شهبازی گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که در حوزه جوانان البرز مشهود است، امسال با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به برنامه ریزی برای ارتقا جایگاه و ایجاد بسترهای رشد و شکوفایی ایده های جوانان استان برنامه ریزی می شود که در این راستا می توان به فعالیت و رشد مطلوب استارت آپ ها در البرز اشاره کرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های جوانان در عرصه های تصمیم سازی بسیار حائز اهمیت است چراکه جوانان با ایده های نو می توانند مسیر رشد و توسعه همه جانبه استان را تسریع و به روز کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: از اداره کل ورزش و جوانان خواسته ام که جوانان شاخص و صاحب اندیشه استان را معرفی کند که به فراخور جلسات و برنامه ها از وجود آنها برای تصمیم سازی و تعامل در راستای تکامل و رشد استان بهره برداری شود.

وی گفت: رشد و شکوفایی استعدادهای جوان در البرز با تقویت زیرساخت های حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، ورزشی و ... باید دنبال شود از این رو چنین روندی را با تاکید بر نتیجه محوری از سنین پایه در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز