خبرگزاری کار ایران

برای ادامه همکاری با تیم امید؛

سرنوشت کرانچار امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۶۹۱

فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با سرمربی کروات تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسئولان فدراسیون فوتبال به همراه مهدی تاج امروز قرار است سرنوشت ادامه همکاری با زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم امید ایران را مشخص کنند.

این سرمربی کروات از تابستان سال گذشته با جدایی محمد خاکپور شده بود و ماموریت بزرگ و خطیر صعود جوانان ایرانی به مسابقات المپیک 2020 بود. تیم کرانچار در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک 2020 با عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بود. تیم امید در شرایطی در گروه C بازی‌ها بعد از عراق دوم شد که به عنوان نماینده ایران در بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشت و بعد از این بازی ها 8 بازی دوستانه پشت سر گذاشت و این جدا از اردوهایی بود که این تیم برگزار کرد.

تیم امید در نهایت به عنوان تیم یازدهم به دور بعدی راه یافت که نتیجه قابل قبولی نبود و با وجود اینکه آنها در تهران میزبان به حریفان نامبرده بودند و رقبای  سرسختی پیش رو نداشتند ولی با اما و اگر راهی دور بعدی شدند. ایران اکنون در سید چهارم با امارات، بحرین و سوریه قرار دارد و منتظر قرعه کشی مرحله بعدی است.

دیگر مشکل فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با کرانچار مبلغ قرارداد این سرمربی کروات و پرداخت ارز به اوست که با توجه به نوسانات بازار ارز و نتیجه‌ای که او به دست آورده قرار است به احتمال زیاد بستر همکاری با سرمربی جوان ایرانی فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز