خبرگزاری کار ایران

یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد؛

محدودیت هسته‌ای ایران باید حداقل برای ۳۰ سال افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۹۵

یکی از مقام‌های رژیم صهیونیستی با اعلام مخالفتش با دموکرات‌های آمریکا برای بازگشت این کشور به برجام بر ضرورت ایجاد یک توافق جدید تاکید کرد و مدعی شد: دوره محدودیت هسته‌ای ایران باید دست‌کم برای ۳۰ سال افزایش یابد.

به گزارش ایلنا، به نقل از جروزالم‌پست، «عاموس یادلین» رئیس سابق سازمان اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات تعدادی از مقام‌های حزب دموکرات آمریکا درباره بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران گفت: باید به جای این کار، برای انعقاد یک توافق جدید با ایران تلاش شود که به موجب آن بتوانیم تهران را کاملاً کنترل کنیم.

وی در ادامه مدعی شد که دوره محدودیت هسته‌ای ایران باید دست‌کم برای ۳۰ سال افزایش یابد.

یادلین در ادامه مدعی شد:  بازگشت به برجام بدون ایجاد تغییرات اساسی در آن، «خطرناک» خواهد بود و چنین اقدامی تنها نقاط ضعف این توافق را، آن هم در بدترین زمان ممکن ، تشدید می‌کند.

عاموس یادلین درمورد ویژگی‌های یک توافق جدید گفت که باید «نظارت جدی‌تر و موثرتری» بر فعالیت‌های اتمی ایران صورت گیرد و «امکان تحقیقات جدی‌تر و عمیق‌تر را درباره ابعاد هسته‌ای برنامه اتمی ایران فراهم کند» و از سوی دیگر شورای امنیت باید برنامه موشک‌های بالستیک و فعالیت‌ها و دخالت‌های خرابکارانه ایران را زیر نظر قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز