خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر رشت:

نگاه‌های سیاسی مانع از ثبت خانه ابتهاج شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۵۴۹

نایب رئیس شورای شهر رشت حادثه روز جمعه و تخریب خانه ابتهاج را روز تلخی توصیف کرد و بیان داشت: به نظر می رسد نگاه های سیاسی مانع ثبت این خانه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا رسولی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر رشت اظهار داشت: هر روز، روز جوان است و تجربه نشان داده هر جا جوانان به میدان آمدند، نظیر انقلاب و جنگ، به اهداف نظام رسیده ایم.

رسولی با گرامیداشت روز ارتش، یادآور شد، این روزها نیروهای ارتش در مناطق سیل زده به مردم خدمت می‌کنند.
 
نایب رئیس شورا حادثه روز جمعه و تخریب خانه ابتهاج را روز تلخی توصیف کرد و بیان داشت: به نظر می رسد نگاه های سیاسی مانع ثبت این خانه شد. شورا دو سال پیاپی مانع تخریب این خانه شد و دو سال اعتبار برای خرید خانه گذاشته شد. مالک هم نمی خواست خانه را بفروشد و حق مالکانه افراد محفوظ است.
 

نگاه‌های سیاسی مانع از ثبت خانه ابتهاج شد

رسولی ادامه داد: یا خانه باید در محور پروژه های شهرداری باشد یا میراث آن را ثبت می‌کرد تا تخریب نشود. دو سال شورا مانع از تخریب خانه ابتهاج شده بود.
 
وی تاکید کرد: آیندگان از مسببان این اتفاق ناگوار به نیکی یاد نخواهند کرد. بسیاری از آسیب ها از همین نگاه های تنگ نظرانه رخ می دهد و از شهروندان بابت این حادثه تلخ عذر خواهی می کنم.
 
رسولی با اشاره به دستور جلسه یعنی انتخاب شهردار گفت: بخش دوم جلسه بصورت غیر علنی برگزار می شود.
 
نایب رئیس شورا بیان کرد: شورای شهر تمام تلاش خود را در طی ۱۰ماه گذشته داشته تا بهترین انتخاب را داشته باشد. به لحاظ قانون شورا کوتاهی نکرده و وزارت کشور این انتخابها را نپذیرفت.
 
وی ادامه داد: امیدوارم شرایط نگران کننده پایان یافته و تا پایان هفته بتوانیم وضعیت شهردار را تعیین تکلیف کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز