خبرگزاری کار ایران

۱۳ اردیبهشت ماه در قزوین برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده روی خانواده، با هدف معرفی استان

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۹۸

سرپرست معاونت سیاسی استاندار با توجه به برگزاری همایش پیاده روی در سیزدهم اردیبهشت ماه امسال گفت: مسیر پیاده روی، مسیر قابل توجهی است و کمتر استانی است که مسیری با این حجم که به پارک طبیعی منتهی می‌شود را به عنوان مسیر پیاده روی خانواده داشته باشد و این یک ظرفیت برای معرفی استان است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده،  با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان دستگاههای استان در سالن جلسات دفتر امور اقتصادی استانداری برگزار شد.

حبیبی در این جلسه بیان کرد: هدف ما همگانی کردن ورزش است تا مردم در کنار خانواده بتوانند این روحیه نشاط و سرزندگی را داشته باشند. ضمن اینکه در استان قزوین به واسطه تلاش اداره کل ورزش باید این همایش در سطح بالایی برخوردار باشد.

مناسبت‌های مختلفی در این روز وجود دارد که بر غنای این روز می افزاید. همه این مناسبت‌ها دست به دست هم داده تا در این همایش تمام تخصص‌ها جمع باشد و این امر لزوم مشارکت دستگاه‌ها را می‌طلبد.

حبیبی عنوان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی باید برای برگزاری این همایش استفاده شود. رویکرد این همایش حضور بانوان است و با توجه به شعار امسال همایش، مادران عمود خیمه ورزش خانواده، باید با بانوان مسئول نشستی جهت حضور پررنگ بانوان برگزار شود تا حضور بانوان به عنوان نکته مثبت و قوت این همایش‌ها باشد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز